فرماندار رشت با اشاره به اینکه حضور متعهد و موفق سپاه در صحنه‌های گوناگون، باعث افتخار است؛ اظهار داشت: سپاه نیرویی امنیت آفرین و امیدآفرین برای کشور است.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، دکتر حمیدرضا امام پناهی به مناسبت روز پاسدار و با هدف تجلیل از نقش آفرینی شجاعانه و خالصانه سپاه پاسداران و بسیج مردمی در عرصه‌های گوناگون انقلاب اسلامی، با همراهی اعضاء شورای تامین شهرستان با سرهنگ نیک فطرت فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت دیدار و ضمن درود به روان پاک شهدای نیروهای مسلح و آرزوی سلامتی جانبازان پرافتخار ایران اسلامی، تاکید کرد: هر جا از عرصه های نظامی و امنیتی تا علمی و سازندگی، شاهد حضور سپاه بوده ایم؛ دستاوردهای بزرگی به دست آمده است.

فرماندار رشت با بیان این مطلب که آمریکا قدر ناشناسی، عدم درک صحیح از مسائل و غیرقابل اطمینان بودن خود را با شهادت حاج قاسم سلیمانی “قهرمان مبارزه با تروریسم”؛ به اثبات رسانید، ادامه داد: طرح تحریم سپاه توسط اروپا نیز به معنای تایید فعالیت و حمایت از گروه های تروریستی مانند داعش می باشد؛ که این رویکرد ناصواب، جایی در بین مردم دنیا نخواهد داشت.

امام پناهی با ذکر این مطلب که فعالیت‌های سپاه طیف وسیعی از حوزه بازدارندگی دفاعی، حفاظت از امنیت پایدار کشور، امدادرسانی در بحران‌های طبیعی و اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی را در بر می‌گیرد؛ افزود: سپاه نیرویی امنیت آفرین در داخل و خارج از کشور و امیدآفرین در داخل، با تکیه بر توانمندی‌های فرزندان ایران اسلامی است.

در ادامه سرهنگ نیک فطرت فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز با اشاره به همدلی موجود میان دستگاه‌های مختلف، سپاه پاسداران و بسیج مردمی؛ بر استمرار تلاش ها برای تحقق اهداف توسعه ای و محرومیت زدایی نظام مقدس اسلامی، تحت رهبری امام خامنه ای(مد ظله العالی) تاکید کرد و مردم داری و مردم یاری را دو شاخصه مهم سپاه دانست.

وی افزود: نگاه مردم به سپاه و بسیج، نگاهی اجتماعی و فرهنگی و به عنوان نیرویی برآمده از متن جامعه است و سپاه با تمام توان خود در خدمت مردم ولایتمدار و همیشه مقاوم ایران اسلامی خواهد بود.

در پایان این دیدار، دکتر امام پناهی از فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به نمایندگی از دلاورمردان سپاه و بسیج شهرستان، تقدیر به عمل آورد.

  • منبع خبر : فرمانداری رشت