معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در کار گروه مشورتی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار داشت: هر زمان کار را به دانشجویان سپرده ایم، بهترین نتیجه را شاهد بوده ایم و این وظیفه ماست که به مباحث فرهنگی آنان توجه ویژه نماییم.

دکتر فردین مهرابیان- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، در نشست کار گروه مشورتی فرهنگی و دانشجویی که با محوریت مناسبت های فرهنگی شش ماهه دوم سال برگزار شد، اظهار کرد: اهمیت مشورت در امور به قدری است که خداوند متعال در کتاب آسمانی قرآن بارها به مساله مشورت اشاره کرده است و قطعا فعالیت کارگروه مشورتی، سبب وحدت رویه و به اشتراک گذاری تجارب می شود.
وی با اشاره به اینکه دانشجویان نسل امروز بسیار مسوولیت پذیر هستند، خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، همدلی میان دانشجویان این دانشگاه وجود دارد و زمانی که نیاز به حضور دانشجویان در طرح ملی واکسیناسیون مطرح شد و استقبال بسیار بالایی را از سوی دانشجویان برای حضور در بخش های مختلف این طرح شاهد بوده ایم. وی افزود: سپردن کار به دانشجویان بهترین نتیجه را دربر داشته است. این وظیفه ماست که باید به خواسته ها و نیازهای فرهنگی دانشجویان توجه کنیم.
این مقام مسوول در بخش دیگری از سخنان خود به دانشجو محور بودن فضای دانشگاه علوم پزشکی گیلان اشاره کرد و گفت: رییس دانشگاه بیشترین دغدغه را در زمینه دانشجویان دارند و به صورت مداوم، پیگیر مسایل و مشکلات دانشجویان است.
دکتر مهرابیان ضمن قدردانی از حضور دانشجویان در طرح ملی واکسیناسیون، تصریح کرد: به زودی یک پایگاه واکسیناسیون دانشجویی در سطح شهر برای حضور هرچه بیشتر دانشجویان در اختیار شما قرار می گیرد که انتظار ما از شما مدیران فردای این سرزمین است که تلاش نمایید این پایگاه به یکی از بهترین پایگاه ها تبدیل شود.
دکتر مرتضی رهبر طارمسری- معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این نشست در جمع دانشجویان اظهار داشت: هدف ما در دانشگاه تربیت انسانهایی تحصیل کرده و سالم است. همانطور که برای آموزش شما برنامه ریزی داریم، برای سلامت شما نیز با در اختیار قرار دادن فضاهای ورزشی مناسب و ترغیب دانشجویان به ورزش نیز برنامه داریم.
وی از دانشجویان خواست تا مطالبه گر باشند و نسبت به مسایل مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و… کشور آگاه و حساس باشند زیرا بی تفاوت بودن شما قشر جوان تحصیل کرده سبب می شود تا دشمنان راه را برای دخالت های خود هموار تر ببینند.
گفتنی است: در این نشست، دکتر فردین مهرابیان- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، دکتر مرتضی رهبر طارمسری- معاون آموزشی و حجت الاسلام والمسلمین موسوی-معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و مدیران فرهنگی، دانشجویی، تربیت بدنی و و روسای ادارات دبیران و نمایندگان دانشجویان در تشکل ها، انجمن ها و کانون های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان حضور داشتند و هریک از دبیران، نمایندگان دانشجویان در تشکل ها و کانون ها، انجمن های دانشجویی به بیان نظرات خود در خصوص مباحث مختلف فرهنگی پرداختند و همراهی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه را مورد تقدیر قرار دادند.

  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان