فرماندار رشت با بیان این مطلب که در زندگی سعادتی بالاتر از شهادت نداریم، اظهار داشت: شهادت حاصل محبوبیت خاص در نزد خداوند می باشد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت، دکتر امام پناهی در پیش از ظهر پنجشنبه۱۰ شهریور ، با حضور در منزل سردار رشید گیلانی حاج محمود قلی پور که با همراهی اعضای ستاد بزرگداشت این شهید والامقام و ۱۹۰ شهید پرافتخار عملیات کربلای ۲ صورت پذیرفت، اظهار داشت: فداکاری های شهید قلی پور، ایشان را در ردیف شهداء ملی انقلاب اسلامی قرار داده و ضروری است تا با استفاده از فرصت برگزاری یادواره شهدا، در جهت تبیین مسیر شهیدان گام برداریم.

امام پناهی با اشاره به این مطلب که رسالت سنگین حفظ دستاوردهای شهدا موجب مصونیت کشور در برابر فتنه های داخلی و شرارت خارجی خواهد شد، خاطرنشان کرد: اطاعت از ولایت و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله وصایای مشترک تمامی شهدای والامقام بوده و امروز با وجود حجم عظیم تهاجم دشمنان علیه انقلاب اسلامی، کمترین انحراف از آرمان و وصیت شهیدان گرانقدر شایسته نیست.

وی افزود: گفتار و عمل شهیدان والامقام چراغ پرنور بصیرت‌افزایی می باشد.

فرماندار رشت با بیان این نکته که هنوز خانواده شهدای عزیز منبع الهام بخش صبر، از خودگذشتگی و ایثار می باشند؛ گفت: در قریب به اتفاق دیدارها، دغدغه اصلی این عزیزان مشکلات مردم بوده است؛ بنابراین حرکت جهادی در جهت کاستن از حجم کمبودها، موجبات شادی روح شهدا و رضایتمندی خانواده‌های آنان را فراهم خواهد کرد.

وی تاکید کرد: به خواست خداوند یک بار دیگر شاهد شکوه حضور مردم در برگزاری یادواره شهید قلی پور و دیگر شهدای عملیات کربلای ۲ خواهیم بود.

در پایان این دیدار فرماندار رشت از همسر بزرگوار و صبور سردار شهید حاج محمود قلی پور تجلیل به عمل آورد.

گفتنی است یادواره سردار شهید حاج محمود قلی پور و ۱۹۰ شهید عملیات کربلای ۲، ساعت ۱۷ امروز پنج شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ در محل گلزار شهدای رشت برگزار خواهد شد.

  • منبع خبر : فرمانداری شهرستان رشت