رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با صدور پیامی سالروز شهادت ام ابیها حضرت زهرا سلام الله علیها را تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)، دکتر ارسلان سالاری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با صدور پیامی فرارسیدن سالروز شهادت ام ابیها حضرت زهرا سلام الله علیها را تسلیت گفت.
در پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است؛
حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اسوه ای کامل و جامع برای زنان جامعه اسلامی از صدر اسلام تاکنون است که می‌توان به سیره عملی ایشان در همسرداری، تربیت فرزند، خانه‌داری و روابط اجتماعی به ویژه حجاب و عفاف استناد کرد.
اطاعت محض از رسول خدا و حمایت جانانه حضرت زهرا اطهر سلام الله علیها از مقام امامت و ولایت درس مهمی است که آن حضرت به جهانیان داد تا انسان راه سعادت و نجات را با تمسک به ولایت امیرالمومنین علی علیه السلام بپیماید.
شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها نه تنها یک واقعه تاریخی بلکه آموزه‌‌ای متعالی در باب ولایت مداری، امامت و دفاع از ارزش‌های اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه است.
اینجانب فرارسیدن ایام حزن و اندوه فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها را به محضر مبارک حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت ایران و همچنین جامعه دانشگاهی و دانشجویان تسلیت عرض می نمایم.
دکتر ارسلان سالاری
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان