شهردار رشت با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریت شهری رفع مشکلات محلات و مناطق کمتر برخوردار را در اولویت‌ خود میداند گفت: مشکلات محلات کم‌برخوردار رشت باید به هر ترتیبی که شده جبران شود.

سید محمد احمدی شهردار رشت   در بازدید از شهرک سید احمد خمینی اظهار داشت: مشکلات محلات کم‌برخوردار رشت باید به هر ترتیبی که شده جبران شود و شهرداری هم در این زمینه عزمی جدی دارد.

 

شهردار رشت عنوان کرد: بر اساس یک برنامه زمانبندی شده و با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته امروز در شهرک سید احمد خمینی رشت که یکی از مناطق کمتربرخوردار شهر است حاضر شدیم تا علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم و شهروندان، خواسته‌ها و مطالبات آنان را هم از نزدیک جویا شویم.

 

سید محمد احمدی تصریح کرد: عمده مشکلاتی که مردم داشته و به ویژه در بحث شهری مطالبه می‌کنند بحث پسماند، موضوعات مرتبط با فضای سبز، فضاهای ورزشی و بازگشایی معابر را شامل می‌شود.

 

وی ابراز داشت: در دیدارهای چهره به چهره سعی می‌کنیم موضوعات مختلفی که مدنظر شهروندان است را مورد بررسی قرار دهیم تا مشکلات و موارد مورد بحث در سریع‌ترین زمان و به شکل بهینه حل و فصل شوند.

 

 

شهردار رشت با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری رفع مشکلات محلات و مناطق کمتر برخوردار را در اولویت‌ خود میداند افزود: معتقدیم ارتباط نزدیک با مردم در مساجد و محلات و جویا شدن مشکلاتشان آثار و برکات فراوانی دارد و به توسعه متوازن شهری کمک می‌کند.

 

سید محمد احمدی در پایان خاطرنشان کرد: رویکرد شهرداری رسیدگی به محلاتی است که به هر دلیلی از حیث خدمات شهری عقب مانده‌اند و باید به هر ترتیبی که شده کمبودها را جبران کنیم.

 

در این بازدید محمدرضا احمدی و سید علی آقازاده نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی و سرهنگ قاسمی فرمانده سپاه رشت حضور داشتند.