شیائومی در اوایل سال 2020 از گوشی Redmi 9A با نمایشگر و باتری بزرگ رونمایی کرد.

این گوشی از ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. پس از آن این دستگاه با نام Redmi 9i با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در هند رونمایی شد. حالا نسخه ۶ گیگابایت ردمی ۹A معرفی شده است.

معرفی نسخه ۶ گیگابایت ردمی ۹A
چهارمین تولید کننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان امروز در چین از نسخه جدیدی از گوشی اقتصادی خود رونمایی کرد. ردمی ۹A حالا دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است و قیمت آن چیزی در حدود ۱۴۵ دلار اعلام شده است.

این دستگاه در قاب پشتی خود تنها دارای یک دوربین است. سنسور ۱۳ مگاپیکسلی مذکور با f/2.2 امکان فیلمبرداری ۱۰۸۰p را دارد. در قاب جلو و در ناچ قطره  آبی دستگاه هم دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی دستگاه قرار دارد. شیائومی برای این دستگاه از چیپستHelio G25 مدیاتک استفاده کرده است، اما بدون شک جذابترین ویژگی ردمی ۹A باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی آن است که از طریق شارژر ۱۰ وات و پورت micro USB شارژ خواهد شد.

شیائومی قرار است که از فردا گوشی Redmi 9A را با قیمت ۹۹۹ یوان راهی بازار چین کند. اما نکته تأمل برانگیزی در قیمت گذاری این دستگاه وجود دارد. چراکه گوشی Redmi 10X 4G با چیپست قدرتمندتر، نمایشگر بهتر، دوربین‌های بیشتر و شارژر مناسب‌تر برای باتری بزرگ خود، با همین قیمت راهی بازار شده و بعید است به نظر می‌رسد که با حضور این دستگاه، کسی به سراغ نسخه جدید ردمی ۹A برود. حالا باید دید که چه سیاستی در پشت این تصمیم است و آیا کاربران از این گوشی استقبال خواهند کرد یا خیر.

  • منبع خبر : سخت افزار