بر اساس اطلاعات فاش شده در XDA-Developers و پرونده های build.prop گوشی های شیائومی می 10 و می 10 پرو در راهند. این دو گوشی پیش از این وعده به روزرسانی برنامه گالری MIUI به دوربین های 108 مگاپیکسلی را داده بودند.

شیائومی رسما تأیید کرده است که تلفن های می ۱۰ از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ برخوردارند. این یک قدم بزرگ نسبت به تراشه های سری ۷۰۰ در داخل گوشی های می نوت ۱۰ است که اولین گوشی هایی بودند که یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را به ارمغان آوردند.

پیش بینی می شود گوشی می ۱۰ پرو شیائومی دارای شارژ سریع ۶۶ واتی و رم ۱۶ گیگابایتی باشد، به علاوه نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز برای صفحه نمایش با تراشه ۸۶۵ اسنپدراگون و پردازنده گرافیکی Beefy همراه است. تلفنهای غیر پرو غیر دارای همان دوربین و تراشه ۱۰۸ مگاپیکسلی است اما از شارژ کندتر استفاده می کند.

دستگاه دیگری با نام “lmi” وجود دارد که گمان می رود ردمی K30 پرو باشد. در این گوشی نیز از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده خواهد شد. با این حال ، این گوشی از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. تلفن های ردمی K30 قبلاً دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی بودند اما هنوز مشخص نیست که در نسخه پرو شاهد سرعتی بالاتر خواهیم بود یا خیر. https://marjaonline.ir/

  • منبع خبر : آخرین خبر