پس از يك هفته ارائه گزارشات و بررسي نتايج، شركت گاز استان گيلان موفق شد استانداردهاي ايزو 9001:2015 ، 10015:2019، 14001:2015 ، 45001:2018 و 50001:2018 را مجدداً دریافت کند.

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان –  مرحله دوم ممیزی خارجی صدور گواهینامه‌های ایزوء شرکت گاز استان گیلان طی ۶ روز از سوم الی دهم اسفندماه به دلیل شرایط ویژه بیماری کرونا و محدودیت‌های مرتبط با آن، به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور دو تیم ممیزی خارجی برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این ممیزی حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان از ممیزان به جهت نگاه حرفه ای به بخش های مختلف شرکت تشکر و قدردانی نمود و اظهار داشت: گاز گیلان در زمینه های کیفی روند رو به رشدی داشته و امیدوارم با تقویت نقاط قابل بهبود، روز به روز در جهت رسیدن به اهداف کلان شرکت و جلب حداکثری رضایتمندی مشترکین گرامی گام های بلندتری را برداریم.

همچنین در این مراسم آقای بطحائیان سرممیز تیم ارزیابی از اقدامات صورت گرفته توسط شرکت گاز در زمینه استقرار، نگهداشت و اجرای مطلوب استانداردهای جاری تشکر نموده و در ادامه به بیان نقاط قوت و فرصت های بهبود و همچنین عدم انطباق های ممیزی استانداردهای مورد بحث پرداخت.

سرممیز تیم ارزیابی اظهار داشت: هدف از انجام ممیزی، شناسایی ضعف ها و بهبود فعالیت ها و به تبع آن ایجاد ارزش افزوده برای شرکت ها است.

بطحائیان در گزارش خود درخصوص شرکت گاز استان گیلان گفت: در شرکت گاز اهداف سیستم به درستی طرح ریزی شده و این شرکت در ۴ حوزه طراحی، اجرا، ارزیابی و بهبود عملکرد بسیار خوبی داشته است که البته جا برای بهبود و پیشرفت وجود دارد.

وی در گزارش نهایی ممیزی، به کارگیری مدل فرآیندی APQC، توسعه نرم افزار جامع کنترل پروژه و توجه شرکت به همه سطوح کارکنان را از جمله نقاط قوت گاز گیلان عنوان کرد.

شایان ذکر است تعدادی نقاط قابل بهبود نیز ارائه گردید که تصویب و اجرای اقدامات اصلاحی مرتبط با آنها در دستور کار شرکت گاز استان گیلان قرار خواهد گرفت.

در پایان بر اساس جمع بندی صورت گرفته، شرکت گاز استان گیلان موفق شد توصیه برای دریافت گواهینامه استانداردهای سیستم های مدیریت کیفیت- الزامات (ایزو ۹۰۰۰۱)، مدیریت کیفیت – آموزش (ایزو ۱۰۰۱۵)، مدیریت زیست محیطی ( ایزو۱۴۰۰۱)، مدیریت سلامت شغل و ایمنی (ایزو ۴۵۰۰۱) و مدیریت انرژی (ایزو ۵۰۰۰۱) را کسب نماید.

لازم به ذکر است شرکت گاز استان گیلان گواهینامه معتبر  استاندارد های مدیریت رضایت و شکایت مشتریان (ایزو ۱۰۰۰۲ ) و ( ایزو ۱۰۰۰۴) را نیز دارا می باشد.

  • منبع خبر : شرکت گاز استان گیلان