طرح 3070 سازمان تامین اجتماعی نمونه ای از تلاش برای صیانت از حقوق مخاطبین می باشد .

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، در نشست کارگروه صیانت از حقوق شهروندی شهرستان آستانه اشرفیه که با حضور فرماندار ، معاونین و روسای ادارات برگزار گردید ، طرح ۳۰۷۰ سازمان تامین اجتماعی بعنوان حرکتی نوین در مسیر توسعه خدمات غیرحضوری و نمونه ای بارز از تلاش برای ارتقاء کمی و کیفی رضایتمندی و پاسخگوئی بهتر به مخاطبان و تحقق صیانت از حقوق مخاطبان معرفی گردید .

صادق پردل رئیس تامین اجتماعی آستانه اشرفیه در این نشست با تبیین اهداف طرح ۳۰/۷۰ ، غیرحضوری شدن کامل ۳۰ طرح با هدف کاهش ۷۰ میلیون مراجعه غیرحضوری را شعار اصلی آن برشمرده و افزود : این اقدام درراستای گسترش خدمات غیرحضوری و کاهش مراجعات و ترددها انجام شده و مصداقی عینی از تدابیر تامین اجتماعی برای افزایش رضایتمندی و پاسخگوئی خوب به شهروندان با اولویت بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران است .

وی با تشریح و معرفی امکانات موجود در سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir  از شرکای اجتماعی برای ثبت نام در این سامانه دعوت نمود .

تبیین ویژگی های نخستین گام از خدمات این سامانه از جمله کمک هزینه ازدواج ، نسخه الکترونیک و استعلام تحت تکفل بودن یا نبودن فرزندان دختر از دیگر مباحث مطروحه در این نشست بود .

  • منبع خبر : سازمان تامین اجتماعی اداره کل گیلان