رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی رشت، از آغاز پذیرش دانشجو در مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی رشت برای مهر ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی رشت امسال برای نخستین بار در مرکز استان در مقطع کاردانی در رشته خبرنگاری دانشجو می‌پذیرد.

رضا فدایی  از آغاز پذیرش بدون آزمون دانشجو در مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی رشت برای مهر ۱۴۰۰ خبر داد و اظهار کرد: این مرکز دانشگاهی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می پذیرد.

رئیس مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی رشت افزود: فناوری اطلاعات(اینترنت و شبکه‌های گسترده)، نرم افزار(برنامه سازی کامپیوتر)، تکنولوژی آموزشی، حسابداری امور مالی، خبرنگاری، روابط عمومی، معماری داخلی، هنرهای تجسمی(عکاسی)، نقاشی (نقاشی دیواری) و طراحی گرافیک از رشته‌های مقطع کاردانی است.

وی متذکر شد: مرکز علمی و کاربردی جهاد دانشگاهی رشت امسال برای نخستین بار در مرکز استان در در مقطع کاردانی در رشته خبرنگاری دانشجو می‌پذیرد.

فدایی ادامه داد: دانشجویان در مقطع کارشناسی نیز می تواند رشته های مهندسی فناوری اطلاعات، مدیریت کسب و کار، روابط عمومی، عکاسی (مد و پوشاک)، معماری(طراحی محیط داخلی)، نقاشی، گرافیک(تصویرسازی) را انتخاب کنند.

وی افزود: ثبت‌نام حضوری از طریق شماره تلفن ۳۲۴۶۵۵۵۸ و یا در محل دانشگاه به نشانی رشت، مسکن مهر، میدان ولایت، ذوالفقار جنوبی انجام خواهد شد، اما دانشجویان برای ثبت‌نام مجازی باید به سامانه سازمان سنجش به نشانی «sanjesh.org» و یا ساملنه مرکز به نشانی «https://elmijdrasht.ir» مراجعه کنند.

فدایی مهارت محوری و شغل محوری را سرلوحه آموزش های ارائه شده در مراکز علمی و کاربردی دانست و گفت: دانشجویان پس از فارغ التحصیلی مدرک رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را دریافت می کنند.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا