رحیم شوقی شهردار رشت در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: حوزه ارتباطات و روابط عمومی شهرداری باید در انعکاس اخبار و پاسخگویی به شهروندان صداقت داشته باشد.
به گزارش پایگاه خبری مرجع آبه نقل از واحد خبـر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت_ رحیم شوقی شهردار رشت دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی که در سالن جلسات شهرداری مرکز برگزار شد ضمن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات اظهار داشت: در حال حاضر انسجام، وحدت و پشتیبانی خوبی بین اعضای شورای اسلامی و بدنه شهرداری رشت وجود دارد که باید قدردان آن باشیم.
شوقی با تاکید بر اینکه وی از این رویه مثبت شورای اسلامی شهر رشت برای اعتلای شهر به نحو مطلوبی استفاده خواهد کرد و قدردان آن است یادآور شد: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین یک سیستم و بدنه مردم هستند بنابراین از تلاشگران این حوزه انتظار دارم صرفا روی انعکاس خدمات شهرداری به شهروندان تکیه نکنند زیرا ارتباطات در این حوزه باید دو طرفه باشد.
وی انعکاس خواسته‌های شهروندان و دغدغه‌های آنان از مشکلات شهری به مدیران را وظیفه دیگر حوزه روابط عمومی دانست و تصریح کرد: از حوزه ارتباطات و روابط عمومی انتظار دارم توجیه گر سیاستهای غلط شهرداری نباشند و در انعکاس اخبار به شهروندان و پاسخگویی صداقت داشته باشند.
شهردار رشت مدیریت افکار عمومی قبل از انجام هر کاری را ماموریت مهم دیگر واحد روابط عمومی و ارتباطات دانست و اذعان کرد: پروژه‌های بسیار خوبی در لندفیل سراوان در حال انجام است و روند بهسازی به پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی رسیده که باید به خوبی برای مردم تبیین شود زیرا بدون مشارکت مردم نمی‌توانیم در حوزه مدیریت پسماند به توفیقات لازم دست پیدا کنیم.
شوقی عنوان کرد: از واحد روابط عمومی و ارتباطات انتظار دارم به جای پرداختن به شخص شهردار، بیشتر فعالیت مدیران و دست‌اندرکاران تلاشگر شهرداری و اخبار پروژه‌های عمرانی منعکس شود تا بدین ترتیب اعتماد بین شهروندان و شهرداری بهبود پیدا کند.
وی ضمن اشاره به اهمیت جهاد تبیین و تاکیدات مقام معظم رهبری به این موضوع خاطرنشان کرد: در سالیان اخیر کشورمان در حوزه فضای مجازی و اطلاع‌رسانی نتوانسته توفیقات لازم را به دست بیاورد که نیاز است با رویکرد جهادی این نقیصه در جهت تبیین صادقانه خدمات برطرف شود.
  • منبع خبر : شهرداری رشت