عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز از مدیرکل آموزش و پرورش گیلان بجهت همکاری شایسته در زمینه فرهنگ سازی مصرف بهینه گاز طبیعی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت در دیدار با محمد فائزی مدیرکل آموزش و پروش این استان ضمن قدردانی از همکاری شایسته این سازمان با شرکت گاز، برگسترش همکاری های فیمابین تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به نقش کلیدی آموزش و پرورش درخصوص فرهنگ سازی مصرف در جامعه، اظهار داشت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور می توانند با فراگیری مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی، آن را در جامعه گسترش و همچنین به نسل های بعدی منتقل نمایند.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی مصرف بهینه گاز طبیعی از طریق نرم افزار شاد در سال گذشته گفت: در زمستان ۱۴۰۱ با همکاری شایسته آموزش و پرورش استان، کارشناسان شرکت گاز توانستند نکات و توصیه های مفید در خصوص استفاده صحیح از گاز طبیعی را به بیش از ۳۰ هزار نفر از دانش آموزان و فرهنگیان منتقل کنند.

جمال نیکویی در خاتمه فرهنگ سازی مصرف را روندی پیوسته و مستمر برشمرد و از مدیرکل و کارکنان محترم آموزش درخواست کرد همانند گذشته شرکت گاز را درجهت اجرای بهتر وظایف محوله یاری رسانند.

همچنین در این دیدار محمد فائزی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با قدردانی از خدمات مناسب شرکت گاز به مردم و گازرسانی گسترده به اقصی نقاط استان بویژه مناطق صعب العبور و کوهستانی، آمادگی کامل این اداره کل را برای همکاری با شرکت گاز در زمینه فرهنگ سازی مصرف انرژی در استان اعلام کرد.

در پایان این دیدار به مناسبت گرامیداشت هفته معلم، لوح تقدیری از سوی مدیرعامل شرکت گاز گیلان به محمد فائزی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به نمایندگی از خانواده بزرگ فرهنگیان گیلان اهدا شد.

 

  • منبع خبر : شرکت گاز گیلان