مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان : در عرصه اقتصادی ، تولیدکننده یک خالق در جامعه تلقی شده و کار آن مقدس است.

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، همزمان با سومین روز از ایام ا.. دهه فجر ، علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی و عباس علیزاده مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان از شرکت طراحی مهندسی پارس زرآسا ، طراح و تولیدکننده لوازم خانگی گروه پارس خزر بازدید و طی نشستی مشترک با مدیرعامل و مسئولین این شرکت به گفتگو پرداختند .

علیزاده مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در این نشست ، کارفرمایان حوزه صنعت و تولید کنندگان را افسران ارشد جنگ اقتصادی امروز برشمرده و با تاکید بر ضرورت استفاده از کالاهای ایرانی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی ، پارس زرآسا را از مجموعه های موفق و شرکتهای خوشنام که گزارشهای دستاوردها و فعالیتهای آنها امیدوارکننده و سبب دلگرمی است دانست .

مهندس پورعلی مدیرعامل شرکت پارس زرآسا و رئیس خانه صنعت و معدن استان در این نشست با تشریح گزارشی از این شرکت دانش بنیان ، اظهار داشت حدود ۲۰۰ نفر نیروی شاغل در این شرکت کار میکنند که نیمی از آنها را فارغ التحصیلان دانشگاهی و افراد متخصص هستند .

این مقام مسئول توجه به کیفیت و تنوع محصولات و به روز بودن را استراتژی شرکت قلمداد نموده و با اشاره به وضعیت شرایط اقتصادی ، عرصه صنعت و تولید را بسیار بی پناه برشمرد و اذعان داشت : ما جنگ اقتصادی میکنیم ولی آرایش جنگی لازم و پشتیبانی مناسب را نداریم .

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه نیروی انسانی متبجر و ماهر و مدیریت توانمند ، ارزشمندترین سرمایه های شرکتهای موفق محسوب میگردند اذعان داشت : اقتدار علمی در کنار مدیریت کارآمد و علاقمندی را عامل ارتقاء در دنیای رقابتی تولید در عرصه بین المللی است و تولیدکنندگان در اقتصاد امروز بمنزله یک خالق و آفریننده تلقی شده و کار آنها مقدس است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش کلیدی شرکای اجتماعی برای سازمان و کارآفرینان در جامعه ، اظهار داشت : پایداری و قوام مجموعه های اینچنینی سبب پایداری و تقویت تامین اجتماعی نیز است.

  • منبع خبر : سازمان تامین اجتماعی اداره کل گیلان