مهندس علی دقیق با اشاره به رویکرد کلی نظام و تأکید مقام معظم رهبری بر لزوم گسترش تولید تصریح نمود:این اداره کل نیز در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی استان همواره تمام تلاش و کوشش خود را در راستای تحقق تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین به کار می‌بندد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی نوسازی گیلان-مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۱۰ در اولین جلسه شورای فنی در سال جدید که با حضور اعضای این شورا در دفتر مدیرکل برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو از زحمات و تلاش‌های کارکنان در سال گذشته در جهت  پیشبرد و تحقق برنامه ها و اهداف سازمانی و توسعه فضاها و زیرساخت های آموزشی استان تجلیل نمود.

وی در ابتداء با اشاره به رویکرد کلی نظام و تأکید مقام معظم رهبری بر لزوم گسترش تولید تصریح نمود: این اداره کل نیز در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی استان همواره تمام تلاش و کوشش خود را در راستای تحقق تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین به کار می‌بندد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در ادامه با پرداختن به تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا و ریاست محترم جمهور و ابلاغ مقام عالی وزارت آموزش و پرورش مبنی بر بازگشایی مدارس از ۱۴ فروردین ماه، از آمادگی این اداره کل با آموزش و پرورش استان در این خصوص خبر داد و ابراز امیدواری کرد با توکل و استعانت از خداوند متعال بتوانیم به بهترین شکل پذیرای حضور دانش آموزان در مدارس باشیم.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت آموزش حضوری، بر پیگیری و تسریع در روند تعمیرات اساسی و استاندارد سازی گرمایشی مدارس نیز تاکید نمود.

مهندس دقیق در ادامه مطالبش با اشاره به پروژه های محرومیت زدایی در حوزه مدرسه سازی استان و فرصت کم باقی مانده تا پایان سال مالی، تصریح نمود: همه باید با کار جهادی و با جدیت در راستای محرومیت‌زدایی این استان در توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و اتمام و تکمیل پروژه های در حال احداث آنهم  در موعد مقرر همت نماییم.

وی در پایان بر لزوم اهتمام در جذب اعتبارات، بر برنامه ریزی مدون برای اعتبارات ملی و استانی در سال۱۴۰۱ تاکید نمود.

در ادامه هریک از اعضاء و حاضران در جلسه ضمن تبریک سال جدید و ارائه گزارش عملکرد یک ساله، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را جهت پیشبرد امور در سال جاری عنوان کردند.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان