به مناسبت روز زن مراسم تجلیل از بانوان شاغل شرکت با حضور ‌مدیرعامل ، اعضای هیئت مدیره ، معاونین ، مدیران ستادی وامورهای اجرایی و بانوان همکار شاغل برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین – در این مراسم محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: زنان مؤثرترین عامل تربیت و سلامت روحی، روانی و جسمی فرزند، همسر و جامعه هستند.

وی افزود: اهمیت پرداختن به موضوع زن ریشه در اهمیت نهاد خانواده دارد، چرا که نهاد مقدس خانواده رکن بنیادین اجتماع بشری است، اولین شرط داشتن جامعه‌ای سالم و پویا حفظ سلامت و پایداری خانواده است که این موضوع نیز در گرو نقش‌آفرینی سازنده زنان در خانواده است، اگر چنین نباشد بخش زیادی از هویت اجتماعی انسانی نابود می‌شود و در پی آن تلاش‌های فردی و اجتماعی بی‌ثمر و نافرجام خواهد ماند.

مهدیزاده خاطرنشان کرد: زحمات و تلاش های بانوان شاغل در شرکت توزیع نیروی برق استان باتوجه به اهمیت و جایگاه شرکت و صنعت برق در خدمات رسانی و تامین آسایش مردم شایسته تقدیر است.

مدیرعامل توزیع برق گیلان اظهار داشت: زنان و خانواده کارکنان نیز با توجه به شکیبایی و همراهی آنان با زحمتکشان این عرصه دلگرمی و پشتوانه مناسبی برای خدمت رسانی به مشترکین است.

گفتنی است در پایان این مراسم از بانوان شاغل در ستاد شرکت با اهدای شاخه های گل و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد و مراسم تقدیر از بانوان در تمامی امورهای رشت و شهرستانی نیز برگزار شد.

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان