طی هماهنگی بعمل آمده از سوی امور ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان و به مناسبت گرامیداشت ایام شعبانیه و روز جانباز ، مراسم تجلیل از همکاران ایثارگر و جانباز شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با حضور حجت الاسلام والمسلمین کمالی مسئول امور فرهنگی صنعت آب و برق گیلان ،محمد تقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان و جمعی از معاونین و مدیران و کارکنان ایثارگروجانباز این شرکت در سالن پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام مبارک شعبانیه اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز ما حاصل خون شهدا،جانبازان و ایثار گران است.
محمد تقی مهدیزاده تصریح کرد: زمانی که دشمن به این آب و خاک یورش آورد فرزندان ایران جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند و با تمام وجود از کیان اسلامی دفاع کردند.
وی اظهار داشت : موضوع ایثار و از خود گذشتگی جزء ارزش هایی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ما شکل گرفت و اثر آن در ۸ سال دفاع مقدس بیش از پیش نمایان شد .
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت : هرجا که مبحث ایثار وارد عرصه های انقلاب و کشور شده است عملا موجب پیشرف های بزرگی بوده و جنگ تحمیلی گوشه ای از ایثار را به تصویر کشیده و تداوم روحیه ایثارگری در طول چهل و سه سال ، تاثیرات شگرفی را در جامعه اسلامی ایران هویدا ساخته است.
مهدیزاده با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه‌ای ملی است، گفت: اشاعه این فرهنگ در جامعه و انتقال آن به نوجوانان و جوانان کار ارزشمندی است که با وجود جنگ نرم دشمن اهمیت آن دوچندان می‌شود و نباید از آن غفلت کنیم.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین کمالی مسئول امور فرهنگی صنعت آب و برق گیلان  ضمن تشریح برکات ایام فرخنده و مبارک شعبانیه خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضرورت است و دفاع مقدس، چراغ فروزان راه برای نشان دادن نیازهای فکری و معنوی جامعه می‌باشد.
وی افزود: برپایی مراسمی اینچنین با هدف ارج نهادن به مقام شامخ جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس یک ضرورت برای ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی اجتماعی است و فرهنگ ایثار از غنی‌ترین گنجینه‌های فرهنگ اسلامی و شیعی به شمار می‌رود و برگرفته از نهضت امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا می‌باشد.
در انتهای این آئین یوسف راهپیما از جانبازان سرافراز ۸ سال دفاع مقدس نسبت به ایراد سخنرانی و بیان خاطرات ارزشمند خود در دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت.
وی ایثارگری، پایمردی و فداکاری های جوانان ایرانی را در هشت سال دفاع مقدس یاد آور شد و از مقام و منزلت جانبازان، ایثارگران و شهدای این دوران تجلیل کرد.
لازم به ذکر است که درپایان این مراسم از همکاران جانباز ،ایثارگر و مدافع حرم شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان