مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان گفت: درخشش نخبگان شاهد و ایثاگر در عرصه های علمی،دشمن را مایوس می کند.
عبدالله پاکاری در مراسم تکریم و تجلیل از فرزند جانباز گیلانی به عنوان رتبه برتر کنکور ۹۹ که به صورت ملی از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد،اظهار کرد:علی باهری مقدم، فرزند جانباز سرافراز گیلانی به عنوان یکی از افتخارآفرینان علمی استان در رشته کارشناسی ارشد علوم قضایی در دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری استان تهران حائز رتبه ۱۱ بدون احتساب سهمیه ایثارگری شده است.
به گزارش مرجع آنلاین به نقل از  ایثار گیلان،پاکاری با بیان اینکه در کنکور امسال ۲۱ نفر از داوطلبان شاهد و ایثارگر بدون استفاده از سهمیه ایثارگری حائز رتبه‌های زیر ۱۰۰ کشوری شده‌اند،تصریح کرد:حضور خانواده های شاهد و ایثارگر به عنوان یادگاران دفاع مقدس در کرسی های مختلف علمی و فرهنگی و اجتماعی مایه عزت و افتخار و غرور ملی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، از کسب سه رتبه زیر ۱۰۰ فرزندان شاهد و ایثارگر گیلانی با احتساب سهمیه نیز خبر داد و خاطرنشان کرد:خانواده های شاهد و ایثارگر استان گیلان در مسابقات علمی و قرآنی کشوری حائز رتبه های برتر شده اند.
پاکاری، با بیان اینکه امروز دشمن رشد علمی کشور را هدف توطئه های خود قرار داده است، گفت:دشمن با حذف فیزیکی و ترور دانشمندان ما به دنبال ایجاد شکاف در مسیر رشد و پیشرفت کشور و نظام ماست.
وی با اشاره به تلاش دشمن برای تخریب جایگاه علمی ایثارگران،یادآور شد:القای یاس و ناامیدی در جامعه با ایجاد شبهه عدم شایستگی ایثارگران در کسب مدارج علمی، از جمله توطئه های دشمن است، در حالی که ایثارگران ما ثابت کردند بدون نیاز به سهمیه در عرصه علمی کشور می درخشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان،افتخارآفرینان علمی قشر شاهد و ایثارگر را الگوی جوانان دانست و اظهار کرد:باید این ظرفیت های علمی و فرهنگی را به جامعه بشناسانیم.
وی با اشاره به حضور موثر ایثارگران در عرصه های اجتماعی و اجرایی و کارآفرینی،اضافه کرد: امروز نخبگان شاهد و ایثارگر ما با پشتوانه علمی و فنی خودشان دشمنان را ناکام خواهند گذاشت.

  • منبع خبر : ایثار گیلان