مراسم معارفه رئیس جدید تامین اجتماعی شعبه یک رشت با حضور مدیرکل استان و معاونین و مسئولین واحدهای تخصصی این مجموعه برگزار شد.

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، بدنبال انتصاب محمد هرمزی رئیس شعبه یک رشت به سمت معاون تعهدات بیمه ای اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، طی حکمی از سوی علی حسین نژاد مدیرکل استان ، مهندس کوروش اشرفی رئیس تامین اجتماعی شعبه شهرصنعتی به عنوان سرپرست جدید شعبه یک رشت منصوب گردید.

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در مراسم معارفه رئیس جدید شعبه یک رشت با اشاره به وجود مجموعه ای غنی و توانمند از حیث کارشناسی ، وجود ویژگی های بارز مدیریتی در بین بسیاری از همکاران و ظرفیتهای بالای استان در این حوزه را یک امتیاز ارزشمند برشمرده و با بیان اینکه همگی ما یک پیکره هستیم افزود : نیروهای مستعد و قدرت کارشناسی بالا شاکله ای مستحکم در تامین اجتماعی گیلان پدید آورده است.

وی همچنین اظهار داشت : هرچند تغییرات از بالا به پائین اعمال می گردد ولی قدرت از پائین به بالاست و نیروهای کارشناسی و متخصصین متعهد درلایه های مختلف و بدنه یک سازمان باعث قوی بودن آن مجموعه و قدرت مدیریت می گردند محمد هرمزی معاون تعهدات بیمه ای استان و رئیس پیشین شعبه یک رشت نیز در این مراسم با قدردانی از همراهی و کار تیمی خوب در این واحد تابعه استان ، تقویت بیشتر ارتباطات ستاد و صف را از اصول کاری خود برشمرده و از ۱۶ ماه حضور در این شعبه بعنوان روزهایی موثر برای کسب تجربه های بیشتر یاد نمود.

کوروش اشرفی رئیس جدید تامین اجتماعی شعبه یک رشت نیز در این مراسم با قدردانی از مدیرکل استان ، همراهی و همدلی برای تحقق برنامه ها را خواستار و افزود : معتقدم ماموریت و وظیفه ما در زندگی این است که با انجام کار خوب چیزی به دنیا بیافزائیم که ارزشمند باشد.

تاکید بر یادگیری و آموزش و همچنین همسوئی در کنار برنامه ریزی برای اهداف و طرحهای بزرگی همچون توسعه خدمات غیرحضوری و استقرار شایسته سالاری برای ایجاد بارقه امید در کارکنان از دیگر موضوعات مطروجه در این مراسم بود.

شایان ذکر است مهندس کوروش اشرفی دارای مدرک کارشناسی ارشد و حدود ۲۴ سال سابقه کاری است که ریاست اداره فناوری اطلاعات تامین اجتماعی گیلان ، شعب خمام و شهرصنعتی رشت را در کارنامه مدیریتی خود داراست.

  • منبع خبر : سازمان تامین اجتماعی اداره کل گیلان