روز دوشنبه 1402/7/24 مراسم کلنگ زنی و احداث مدرسه ابتدایی شهدای نیروی دریایی رشت با حضور مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان، مهندس عاشوری سرپرست فرمانداری رشت، امیر دریادار لشنی فرمانده مرکز‌ آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت‌، سرهنگ نیک فطرت فرمانده سپاه ناحیه مرکزی، پورکاظمی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو رشت و خیر ارجمند حاج محمدرضا ایزدبین در شهر رشت انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری مرجع انلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس گیلان، مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان در حاشیه این مراسم در گفتگو با اصحاب رسانه با اشاره به نقش آموزش و پرورش در توسعه پایدار، اذعان داشت؛ توسعه علمی در هر کشور تضمین کننده توسعه پایدار می باشد و نقش خیرین مدرسه ساز در این مسیر اساسی و مهم می باشد.

وی با تجلیل از تفکر معنوی و مشارکت خیرین در امر مقدس مدرسه سازی، افزود؛ همراهی و همکاری خیرین در امر مدرسه سازی در ایجاد زیرساخت های آموزشی شایسته تکریم است.

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان خیرین مدرسه ساز را از بزرگترین سرمایه های اجتماعی کشور دانست و تصریح نمود؛ یقیناً تفکر مشارکت و نگاه انسان دوستانه خیرین مدرسه ساز در تاریخ کشور عزیزمان جاودان خواهند ماند.

وی با اشاره به خدمات ارزنده خیرین در استان گیلان، اذعان داشت؛ خیرین با دستان مهربان و قلب های بخشنده خدمات بسیار بزرگی را در استان گیلان به دستگاه تعلیم و تربیت نموده و این عمل خداپسندانه را به زیبایی تمام به نمایش گذاشته اند.

گفتنی است مدرسه ابتدایی شهدای نیروی دریایی رشت در سه طبقه با زیربنای ۱۲۲۲مترمربع با ۹ کلاس درس توسط خیر نیک اندیش حاج محمدرضا ایزدبین ‌و با مشارکت نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران و اداره کل نوسازی مدارس‌گیلان در شهر رشت احداث خواهد شد.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان