تشریح فرایند ثبت نام در سامانه سجام برای سهامداران شرکت سرمایه گذاری استانی سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب نمودند.

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان با عنایت به اعلام اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان و بدنبال نشستهای مشترک برگزار شده ، تمامی شهروندان دارای سهام عدالت که روش غیرمستقیم را برای فعالیتهای خود برگزیده اند میتوانند از طریق مراجعه به سامانه سجام به نشانی sejam.ir و وارد نمودن شماره همراه و پرداخت هزینه ثبت نام از طریق شبکه بانکی ، با تکمیل اطلاعات هویتی و مشخص نمودن شرایط نماینده قانونی ، پس از تعیین کدهای سهامداری و قبول تعهدات و استعلام اطلاعات ، نتیجه اقدامات را از طریق پیامک با دریافت کد رهگیری مشاهده نمایند .

در اطلاعیه صادره از اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان گیلان ضمن معرفی شماره ۱۵۶۹ جهت پاسخگوئی به سوالات ، مراجعه به بخش احراز هویت به روش غیرحضوری از طریق سامانه سجام و ثبت تصویر چهره و امضاء و ذخیره نهائی اطلاعات ، در صورت تمایل به خرید و فروش بعنوان دیگر فرایندها اعلام گردیده است .

بر اساس این گزارش ، دریافت سود سالیانه ، عضویت در هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری استانی ، شرکت در مجامع عمومی سالیانه و خرید سهام جدید از مزایای ثبت نام در این سامانه خواهد بود .

  • منبع خبر : سازمان تامین اجتماعی اداره کل گیلان