چهارمین میز خدمت شهرستانی اداره کل تامین اجتماعی گیلان در بندرآستارا با استقبال گسترده مسئولین محلی و مخاطبان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، در ادامه برنامه های میزهای خدمت جهادی و ملاقات های مردمی مدیرکل استان که با هدف حضور میدانی مسئولین در مناطق مختلف و در دسترس بودن به منظور پاسخگوئی و رسیدگی به مشکلات و دغدغه های بیمه شدگان ، بازنشستگان و کارفرمایان این سازمان و در راستای منویات مقام معظم رهبری و همسوئی با دولت مردمی و به تاسی از سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ، از ماه گذشته در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است ، چهارمین میز خدمت جهادی اداره کل تامین اجتماعی گیلان با حضور مدیرکل ، معاون منابع بیمه ای و روسای ادارات تخصصی استان در بندرآستارا برگزار شد .

در این برنامه که با همکاری و مشارکت پایگاه مقاومت بسیج شهید فیاض بخش این اداره کل برپا گردید درخواستهای بیش از ۶۰ نفر از مخاطبان که بعضی موارد آن به نمایندگی جمعیتی از شرکای اجتماعی بودند مورد رسیدگی قرار گرفت .

حضور سرپرست فرمانداری و فرمانده سپاه شهرستان و مسئول بسیج کارمندان و ادارات استان به منظور بازدید از روند خدمت رسانی در این میز خدمت از جلوه های باشکوه آن بود .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان