مراسم تقدیر و معارفه سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شفت با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، مهندس بابایی معاون مسکن شهری، مهندس محمدرضا نقدی فرماندار شهرستان، در فرمانداری شفت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از  روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان مراسم تقدیر و معارفه سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شفت با حضور مهندس حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، مهندس بابایی معاون مسکن شهری، مهندس محمدرضا نقدی فرماندار شهرستان، در فرمانداری شفت برگزار شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان در این مراسم با بیان اینکه توسعه روستایی و خدمت به روستاییان و نیازمندان از آرمان های اصلی انقلاب و از اهداف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در این عرصه فعالیت های چشمگیری داشته است و موجب شده تا چهره بسیاری از مناطق روستایی استان از جمله مناطق شهرستان شفت متحول شود. مهندس حامد دائمی اظهار داشت: توسعه روستایی با محرومیت زدایی و خدمت به روستاییان جلوه گر می شود و این اقدام به همراه کمک به نیازمندان و ایجاد سرپناه برای طبقات و اقشار با سطوح درآمدی مختلف از جمله اموری است که موجب افزایش سطح رضایتمندی مردم می شود. در ادامه فرماندار شفت در این مراسم گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از نهادهای پیشرو در زمینه توسعه و آبادانی روستاهای شهرستان است.

محمد رضا نقدی اظهار کرد: نقش بنیاد مسکن در محرومیت زدایی از روستاها بی بدیل و کمک به محرومین و اقشار کم درآمد در بخش مسکن از مهترین شاخصه های این نهاد انقلابی است. وی افزود: توجه به تامین مسکن اقشار کم درآمد و جوانان و بهبود وضعیت معیشتی روستائیان از اولویت های کاری مدیران شهرستان است. فرماندار شفت خاطر نشان ساخت: بنیاد مسکن طی سالهای اخیر طرح های عمرانی قابل توجهی در مناطق محروم، روستاها و نیز شهرهای شهرستان اجرا نموده است که ترویج فرهنگ مقاوم سازی مسکن، افزایش سطح نسبی رفاه و بهداشت در محیط روستاها با تهیه و اجرای طرح هادی از جمله مهترین این فعالیت ها است. در پایان این مراسم از زحمات مهندس محمدجواد حدادی تقدیر و مهندس اسماعیل صبور بعنوان سرپرست معرفی شد

  • منبع خبر : بنیاد مسکن گیلان