مهاجم سابق تیم فوتبال امید پرسپولیس و مادر و خواهرش در رابطه با مرگ مشکوک مرد همسایه به دادسرای جنایی احضار شدند.

چندی قبل زن میانسالی به اداره پلیس رفت و از همسایه‌اش شکایت کرد. او گفت: یک ماه قبل همسرم با زن همسایه و دختر و پسرش برسر پارک خودرو دعوایش شد و آن‌ها همسرم را مجروح کردند و باعث شد به کما برود و بعد از یک ماه نیز در بیمارستان فوت کرد. من از زن همسایه و فرزندانش به اتهام قتل همسرم شکایت دارم.

به‌دنبال این شکایت قتل ، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد. در نخستین اقدام، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای تعیین علت مرگ صادر شد.

متخصصان پزشکی قانونی پس از معاینات و انجام آزمایش‌ها اعلام کردند پرویز بر اثر نارسایی تنفسی به‌دنبال خونریزی مغزی ناشی از اصابت ضربه سخت فوت کرده است؛ بنابراین بازپرس جنایی دستور احضار زن همسایه و دختر و پسرش را صادر کرد.

پسر جوان در تحقیقات گفت: قبلاً به‌عنوان مهاجم در تیم امید پرسپولیس بازی می‌کردم و حتی آقای گل هم شدم. اما به‌خاطر مشکلی که برایم پیش آمد فوتبال را کنار گذاشتم. روز حادثه ما میهمان از شهرستان داشتیم و برای اینکه رفت و آمد آن‌ها راحت‌تر شود خودروی دایی‌ام را قرض گرفتم.

او ادامه داد: من خودرو را در پارکینگ پارک کردم، اما پرویز آن روز شروع به داد و فریاد کرد که چرا ماشین را اینجا پارک کردی و حق پارک خودرو در پارکینگ را نداری. من هم که دیدم پرویز سر و صدا می‌کند سوار ماشین شدم و رفتم. فقط زمانی که پرویز داد و فریاد می‌کرد مادرم به حیاط رفت تا با او صحبت کند.

مادر خانواده نیز گفت: ما اینجا مستأجر هستیم، اما پرویز که همسایه ما بود مدام سر هر موضوعی دعوا و درگیری به راه می‌انداخت. روز حادثه سر پارک دعوایمان شد و هنگام دعوا پرویز یک سیلی به من زد که حالم بد شد. دخترم که در آپارتمانمان بود و ماجرا را از پنجره نگاه می‌کرد خودش را به من رساند. با بد شدن حالم، همسایه‌های دیگر آمدند و شلوغ شد من نمی‌دانم که چه کسی به پرویز ضربه زده است.

با اظهارات زن میانسال و فرزندانش، بازپرس غلامی دستور تحقیق مجدد از آن‌ها و تحقیق از شاهدان ماجرا را صادر و پرونده را به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت سپرد.

 

 

 

مرجع آنلاین

  • منبع خبر : آخرین خبر