فیض خاطرنشان کرد: برای سهولت دسترسی مردم با هماهنگی شهرداری 8 نقطه در سطح شهر را مشخص کرده و چادرها و بنرهای اطلاع‌رسانی را نصب کردیم و توزیع میوه در آن مکان‌ها از صبح دوشنبه آغاز شد.

معاون سازمان صمت گیلان با اشاره به آغاز توزیع میوه از ۲۵ اسفند در گیلان گفت: میوه در ۸ نقطه شهر رشت توزیع می‌شود.

محمد فیض شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح توزیع میوه در پایان سال ۳۰۰ تن سیب و ۳۰۰ تن پرتقال وارد انبارها و سردخانه‌های گیلان شد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان بیان کرد: قیمت هر کیلو سیب قرمز ارومیه در سبدهای ۶ کیلویی ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان و پرتقال تامسون مازندران نیز در سبدهای ۶ الی ۷ کیلوی ۱۲ هزار تومان است.

فیض خاطرنشان کرد: برای سهولت دسترسی مردم با هماهنگی شهرداری ۸ نقطه در سطح شهر را مشخص کرده و چادرها و بنرهای اطلاع‌رسانی را نصب کردیم و توزیع میوه در آن مکان‌ها از صبح دوشنبه آغاز شد.

وی تصریح کرد: در سطح شهرستان‌ها نیز ادارات جذب میوه را آغاز کردند که باید با کارگروه تنظیم بازار شهرستان در خصوص جانمایی و توزیع میوه‌ها تصمیم گیری‌های لازم را انجام دهند تا به راحت‌ترین شکل ممکن به دست شهروندان برسد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان عنوان داشت: سامانه ۱۲۴ در خدمت شهروندان بوده و افراد می‌توانند از این طریق انتقادات و پبیشنهادات خود را مطرح کنند.

  • منبع خبر : خبرگزاری تسنیم