در راستای هماهنگی ، تعامل وبررسی مشکلات ناوگان حمل ونقل نشست تخصصی صبح روز یکشنبه مورخ ۱۳ مهر ماه با حضور مدیران شرکت های حمل ونقل ، انجمن صنفی تانکرداران ، نمایندگان سازمان صمت ، تامین اجتماعی ، راهداری و حمل و نقل جاده ای ، گمرکات و مسئولین این شرکت در پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان برگزار شد .

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ؛ در این نشست مدیر منطقه ، کورش بالادست ، به عنوان رئیس جلسه ، رفع مشکلات و چالش های موجود ناوگان حمل ونقل سوخت منطقه را در دستور کار مسئولین این شرکت قرار داد .
وی ضمن تشکر و تقدیر ازتلاش گران عرصه حمل و نقل از آنان خواست تا با تلاش و پشتکار مضاعف موجبات رضایت مندی هرچه بیشتر مردم شریف استان را فراهم آورند .
مدیر منطقه گیلان در این نشست به بررسی موانع و چالش های ناوگان حمل و نقل پرداخت و راهکارهایی را نیز در راستای رفع مشکلات ارائه داد .
در ادامه این جلسه مدیران شرکت های حمل و نقل و نمایندگان گمرکات ، سازمان صمت ، تامین اجتماعی ، راهداری وحمل ونقل جاده ای نقطه نظرات خود را مطرح کردند و مقرر شد حداکثر همکاری با شرکت های حمل ونقل صورت پذیرد .

 

  • منبع خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان