دکتر باقر زاده مدیرکل صداوسیما مرکز گیلان با حضور در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با مهندس حامد دائمی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، دکتر باقر زاده مدیرکل صداوسیما مرکز گیلان با حضور در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با مهندس حامد دائمی دیدار و گفتگو کرد. مدیرکل صداوسیما مرکز گیلان در این دیدار با اشاره به خدمات بی نظیر نظام اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی در چهار دهه خدمات بسیار ارزشمندی به مردم ایران ارایه کرده که در این میان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سهم بسزایی در خدمت رسانی به مردم به ویژه قشر محرم جامعه داشته است.

دکتر باقرزاده  مطالعه‌ و بررسی‌ در زمینه‌ تشخیص‌ و تعیین ‌نیازمندی های‌ مسکن‌ محرومان‌ را مهمترین عملکرد این نهاد دانست و افزود: تهیه‌ طرح‌ مجتمع و واحدهای‌‌ مسکونی ‌ارزان قیمت‌ و اجرای‌ آنها به‌ طور مستقیم‌ یا با مشارکت‌ مردم‌ و البته همکاری‌ دستگاه های‌ ذیربط و تهیه زمین‌ مورد نیاز طرح ها توسط این نهاد انقلابی موجب دلگرمی و امیدآفرینی شده است.

وی با تقدیر از تلاشهای‌ انجام‌ شده‌ توسط بنیاد مسکن‌ استان، بر همراهی‌ و حمایت رسانه استانی از این نهاد انقلابی تأکید کرد و گفت: صداوسیمای مرکز گیلان آمادگی دارد تا خدمات گسترده بنیاد مسکن در توسعه و آبادانی مناطق محروم را بمنظور حمایت از کارآفرینی، توسعه روحیه امید و نشاط در جامعه منعکس نماید. مدیرکل بنیاد مسکن استان هم با بیان اینکه اجرای طرح هادی یکی از رویکردهای مهم بنیاد مسکن در راستای توسعه و عمران روستاها است، افزود: تهیه طرحهای هادی روستایی، یکی از مسیرهای مهم تحقق توسعه مناطق مختلف استان است که قطعارسانه استانی نقش بسزایی در نهادینه شدن مشارکت مردم و ظرفیت سازی بمنظور اجرای کامل آن دارد.

مهندس حامد دائمی در خصوص اهمیت رسانه گفت : تاثیر رسانه و نقش آن در سازندگی، فرهنگ مردم ، عمران و آبادانی بر هیچکس پوشیده نیست . وی افزود این تاثیرات بسیار می تواند موثرتر و مثبت تر باشد آن زمانی که در راستای رفع مشکلات و معضلات گام برداریم .

  • منبع خبر : بنیاد مسکن گیلان