نشست مسئولان مرکز مدیریت اطلاع‌رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار و مشکلات، چالش‌ها راهکارهای توسعه این بخش مورد گفت‌وگو و تبادل‌نظر قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری مرجع انلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وبدا)، نشست دکتر هادی صدیق – سرپرست مدیریت اطلاع‌رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه و همچنین سردبیران مجلات با دکتر محمدتقی آشوبی – رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.
دکتر محمدتقی آشوبی – رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست ضمن تقدیر از تلاش همکاران در مرکز مدیریت اطلاع‌رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه با تأکید بر نقش مهم مجلات دانشگاهی به‌منظور برون داد مهم‌ترین چالش‌ها و عملکردهای حوزه درمان و بهداشت بر اساس شواهد، قول مساعد برای استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود جهت رفع کاستی‌ها در این حوزه خبر داد.
در این نشست، آخرین دستاوردهای پژوهشی مدیریت اطلاع‌رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه در سال‌های اخیر مطرح و چالش‌های حوزه نشر نیز تبیین شد.
تشریح فرایندهای در حال انجام مجلات دانشگاه علوم پزشکی گیلان و نمایه‌های بین‌المللی و کشوری کسب‌شده تا به امروز نیز از دیگر محورهای مورد طرح در نشست مشترک مسئولان مرکز مدیریت اطلاع‌رسانی پزشکی و منابع علمی با دکتر آشوبی بود.
همچنین در این نشست، چالش‌های کارشناس تخصصی برای مجلات، زیرساخت‌های فیزیکی و تسهیلات مالی و تشویقی برای توسعه و کسب نمایه‌های باکیفیت‌تر برای مجلات دانشگاه نیز طرح و تبیین شدند.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان