به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛
فرماندار رشت در بازدید از نمایشگاه انقلاب دبیرستان شاهد کمیل، تاکید کرد: مقدمه توسعه فرهنگ انقلابی، الگو بودن در جامعه به همراه نقش آفرینی مثبت است.
مهندس علی فتح اللهی فرماندار رشت به اتفاق مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، با حضور در دبیرستان شاهد کمیل، از نمایشگاه مدرسه انقلاب این دبیرستان بازدید کردند.
مهندس فتح اللهی در حاشیه این بازدید  با تاکید بر لزوم داشتن تفکر انقلابی برای پیشبرد اهداف انقلاب، گفت: بسیار برایم شیرین است که نسل های چهار و پنج انقلاب پویاتر پای کار انقلاب هستند و جهاد علمی و فعالیت انقلابی را توامان در انجمن های اسلامی دنبال می کنند.
وی  نقش آفرینی در سطح جامعه توسط جوانان و نوجوانان را عنصری حیاتی برای پیشرفت و پویایی آن دانست و افزود: مقدمه فرهنگ سازی در جامعه از آموزش و پرورش که دارای ظرفیت های پویا و سازنده ای است آغاز می شود و بایستی در این مسیر تمام توان را برای پرورش نسل جوانی گذاشت که خود نقش آفرین باشند و بتوانند با تفکر و اقدام انقلابی در جامعه الگو شوند.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان رشت با اشاره به حساسیت دورانی جوانی و استفاده از آن در راستای خود سازی، خاطرنشان کرد: جوانان ما باید در نظر داشته باشند که تلاش آنها در مسیرهای پیشرفت علمی ، اخلاقی ، مذهبی ، ورزشی و … توامان باشد و بدانند ضرورت الگو بودن در جامعه، اثرگذاری و خودسازی است.