جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به ریاست عباس علیزاده مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی مدیران برگزار شد.

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان؛ در جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، عباس علیزاده مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی مدیران با گرامی‌داشت ولادت حضرت زینب (س)، روز پرستار را به کلیه مدافعان سلامت و پرستاران کشور تبریک عرض کرد.

 وی ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای واسعی به جهت انتصاب سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان گیلان از مجموعه زحمات نوری سرپرست سابق این بانک در استان گیلان تقدیر و تشکر کرد.

رئیس شورای هماهنگی مدیران بر رویکرد مجازی سازی و الکترونیکی کردن آموزش به مقرری بگیران بیمه بیکاری و همچنین ارائه لیست خدمات غیر حضوری دستگاه های عضو تاکید و افزود : با توجه به شیوع ویروس کرونا باید به سمت مجازی سازی هر چه بیشتر خدمات وزارت متبوع رفته و آموزش الکترونیکی و همچنین خدمات غیر حضوری را بیش از پیش به جامعه هدف اطلاع رسانی کنیم.

علیزاده با توجه به خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گیلان از کلیه مدیران خواستار حضور در شهرستان ها، به ویژه شهرستان های کم برخوردار شد و اذعان داشت با توجه به برگزاری شورای هماهنگی مدیران می بایست با توجه به نیاز، جلسات شورای هماهنگی مدیران را در برخی شهرستان ها به جهت حل مشکلات مردم برگزار کنیم.

سپس نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان گیلان با توجه به در پیش بودن شب یلدا از کمک این سازمان به ارزش بیش از یک میلیارد تومان در غالب دو هزار و ۸۸۰ سبد کالایی به مددجویان این سازمان تا پیش از شب یلدا خبر داد.

در پایان مدیران در هر یک از مدیران گزارشی از اقدامات دستگاه خود را ارائه و پیرامون این موضوعات به گفت و گو پرداختند.

شایان ذکر است جلسه شورای هماهنگی مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان گیلان در سالن تدبیر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تاریخ ۲۹ آذر ۱۳۹۹ با حضور مدیران این شورا به ریاست علیزاده مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورای هماهنگی مدیران برگزار شد.

  • منبع خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان