صبح روز بیست و هشتم ازدیبهشت ماه ، به مناسبت هفته ملی جمعیت به همت حوزه های فرهنگی و اموربانوان بهزیستی گیلان نشست تخصصی با عنوان ٬می خواهم زنده بمانم٬ با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی و فرزندآوری و اصلاح تغذیه با حضور سید مهدی خدمت بین دانا سرپرست ، معاونین و سایر کارشناسان بهزیستی گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان در ابتدای این همایش  دکتر ساجده قادری مدرس و مشاور مزاج شناسی ، به آموزش نکات تخصصی و کاربردی با هدف رویکرد به زندگی ایرانی اسلامی  برای بانوان شاغل در ستاد بهزیستی گیلان و شهرستان ها پرداخت و توصیه های لازم در جهت تحکیم بنیان خانواده ، اصلاح تغذیه ، فرزندآوری را یاداور شد.

در ادامه سید مهدی خدمت بین دانا سرپرست بهزیستی گیلان با بیان اینکه اهمیت استحکام خانواده از الویت های زندگی سالم است افزود: امروزه خانواده نقش اساسی و تعیین کننده در موفقیت فرزندان دارد و سبک زندگی سالم برگرفته از یک خانواده سالم است و این امر قطعا با رعایت نکات و آموزه های فرهنگی و اخلاقی به دست می آید و می توان این آموزه ها را از مسیر درست و تخصصی با استفاده از تجربیات کارشناسان فرهنگی به فرزندان یاد داد.

   همچنین در پایان این مراسم نیز سرپرست بهزیستی گیلان ازهمکاران دارای سه فرزند و بیشتر با اهدای لوح سپاس  و هدایای نقدی ، تقدیر کرد.

لازم به ذکر است هرساله از بیست و چهارم لغایت سی ام اردیبهشت ماه ، بعنوان ٬هفته ملی جمعیت٬ نامگذاری شده است.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان