نشست تبادل اطلاعات کارشناسی در زمینه تقویت راهکارهای مقابله با شیوع ویروس کرونا در فصل سرما در فضای اداری واحدهای تابعه تامین اجتماعی استان گیلان برگزار شد .

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، در این نشست با اشاره به مکاتبات صورت گرفته از مبادی ذیربط ، علاوه بر تاکید به همکاری با تیم های نظارتی از معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و همچنین ستاد مقابله با ویروس کرونای استان ، ضمن تعیین رابطینی برای پیشبرد هدفمند برنامه ها ، راهکارهای تقویت شیوه های جلوگیری از شیوع بیماری در بین همکاران و مراجعین مورد نقد و بررسی قرار گرفت .

علی حسین نژاد مدیرکل استان در این نشست همبستگی و مشارکت اجتماعی را رمز موفقیت و لازمه مقابله با بحرانهایی همچون شیوع یک بیماری در جامعه دانسته و افزود : همراهی و همدلی در این مسیر نقش بسزایی در تثبیت هر نظام اجتماعی دارد و جوامع بشری تنها در سایه همبستگی و درک متقابل میتوانند به روابط روزمره ادامه داده و با واکنشهای مناسب برای آینده گام بردارند .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تاکید بر ضرورت اصول و پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و حذف جلسات و گردهمائی های غیرضروری ، اجرای طرح آموزش آنلاین با بهره گیری از شیوه های جدید و تکنولوزی های فراهم شده را حرکتی مثبت برشمرد که علاوه بر کمک به جلوگیری از ازدحام همکاران در یک مکان ، تداوم هدفگذاری ها و برنامه های سازمانی را نیز سبب می گردد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه یک وحدت و همراهی بین همکاران و مخاطبین در این مهم باید صورت گیرد ، اظهار داشت : به هر میزان انسجام اجتماعی و همکاری در مسیر اهداف و تحقق توسعه بیشتر بوده و همگرایی و هم افزائی صورت پذیرد سریعتر به چشم اندازها دست یافته و خروج از بحرانهایی همچون شیوع ویروس کرونا میسر می گردد .

در این نشست با تبادل نظر کارشناسی ، اتخاذ تمهیدات بیشتر در ورودی های شعب برای کنترل مراجعین از حیث رعایت اصول بهداشتی و تلاش برای رسیدگی امور در کوتاهترین زمان در دستور کار قرار گرفت .