رئیس قطب منطقه یک با تاکید بر مشارکت همگانی در جهت افزایش و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات سلامت در منطقه، گفت: همدلی و همگرایی فی مابین دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی در ارتقا و اعتلای اهداف شورای سیاست گذاری کلان منطقه یک موثر و مثمر ثمر است.
به گزارش پایگاه خبری مرجع انلاین به نقل از گیل وبدا، دکتر فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و رئیس قطب منطقه یک، صبح امروز در نشست شورای سیاست گذاری کلان منطقه یک در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تاکید بر مشارکت همگانی در جهت افزایش و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات سلامت در منطقه، اظهار کرد: همدلی و همگرایی فی مابین دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی در ارتقا و اعتلای اهداف شورای سیاست گذاری کلان منطقه یک، موثر و مثمر ثمر است.
وی با اشاره به سرمایه ارزشمند منابع انسانی در قطب منطقه یک، افزود: این ظرفیت بی نظیر ابتدا در سطح استانها، منطقه یک و کشور موثر و مثمر ثمر بوده و باید استمرار داشته باشد.
رئیس قطب منطقه یک با اشاره به اهداف شورای سیاست گذاری کلان منطقه به ویژه در برنامه تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی، گفت: نظام اعتباربخشی ملی و تدوین استانداردهای آموزشی، مرجعیت علمی و آینده نگاری، همگرایی در تعالی علوم و فناوری های پیشرفته، اقتصاد آموزش و بین المللی سازی آموزش علوم پزشکی و دیگر اهداف بدون شک موجب رشد و ارتقای سطح بهره وری در آموزش علوم پزشکی خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین هماهنگی ها، همگرایی ها، بهره مندی از تهدیدات و تبدیل آنها به فرصت را در سلامت معنوی و تعهد حرفه ای در آموزش علوم پزشکی راهگشا و توسعه دهنده دانست.
پایان پیام/
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان