مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان همزمان با ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها، با خانواده شهید امیر رضا علیزاده از شهدای گرانقدر مدافع حرم دیدار و گفت ‌وگو نمودند.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس گیلان همزمان با ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها و در راستای تکریم از فرهنگ متعالی ایثار و شهادت و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان به همراه مهندس عظیم امام پناهی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و مهندس محمود همرنگ نژاد مسئول حراست با حضور در منزل شهید امیر رضا علیزاده، پیش از ظهر روز دوشنبه ۱۹ دیماه ۱۴۰۱ با خانواده معظم این شهید عزیز دیدار و از مقام شامخ و ایثارگری‌های شهدا تجلیل نمود.

مهندس دقیق در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: اگر فداکاری و از خودگذشتگی مدافعین حرم نبود یقینا باید در شهرهای خودمان با تروریست‌ها می‌جنگیدیم.

وی با اشاره به مظلومیت شهدای مدافع حرم، یادآور شد: شهدای مدافع حرم با نثار خون پاک خود از حرم امن الهی دفاع کرده و برای همیشه در تاریخ جاویدان شدند.

مهندس دقیق با تاکید براینکه حفظ منزلت والدین معزز شهدا وظیفه‌ی همه‌ی آحاد ملّت است، تصریح نمود: تکریم از خانواده معظم شهدا در حقیقت موهبت و توفیق الهی است و ما امروز به آن افتخار می کنیم.

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در پایان با اهدای لوح تقدیر از صبر و از خود گذشتگی خانواده معظم شهید علیزاده تجلیل کرد.

در این دیدار همسر شهید علیزاده به ذکر گوشه ای از خاطرات همسر شهید و سجایای اخلاقی و خصویات بارز وآموزنده آن عزیز بزرگوار پرداخت.

گفتنی است این شهید عزیز در ۱۲مهر ماه ۱۳۵۴ در رشت دیده به جهان گشود و در ۱۰ اردیبشهت ۱۳۹۲ در سفارت ایران در سوریه توسط مزدوران اسرائیل به شهادت رسید.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان