صبح روز بیست و نهم مهرماه؛ «سیدمهدی خدمت بین دانا» مدیرکل بهزیستی گیلان به اتفاق هیئت همراه با «هادی سلیمی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در دفتر مدیریت اداره هلال احمر گیلان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع انلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان در این نشست طرفین به بررسی نحوه همکاری های مشترک دو نهاد پرداخته و بر لزوم استفاده از ظرفیتهای موجود در جهت خدمت رسانی به مددجویان تاکید کردند.

سید مهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان در این نشست؛ با اشاره به خدمت رسانی مشترک دو نهاد به مددجویان و نیازمندان، اظهار داشت: همکاری منسجم و هدفمند نهادها مقدمه ای  برای خدمت رسانی بیشتر و تاثیرگذار به مددجویان تحت پوشش و نیازمندان است.

وی در ادامه به استقرار برخی از مراکز تحت نظارت بهزیستی در حاشیه شهرها اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه برخی از مراکز تحت نظارت بهزیستی در حاشیه شهرها فعالیت می نمایند و ممکن است در مواقع بحران دچار مشکل شوند به همین منظور نیازمند همکاری و مساعدت هلال احمر هستیم تا نیازهای ضروری مراکز را فراهم نماییم.

مدیرکل بهزیستی گیلان همچنین برپایی اردوهای جهادی مشترک در محلات کم برخوردار را یکی از خدمات ارزشمند به مددجویان برشمرد و افزود: برای خدمت رسانی به جامعه هدف و نیازمندان در محلات کم برخوردار، می توان از ظرفیتهای بالای سازمانهایی مثل بهزیستی، هلال احمر، علوم پزشکی، بهداشت و سایر نهادهای خدمت رسان در جهت ارائه خدمات درمانی، دندانپزشکی، عرضه داروی رایگان، اهدای ویلچر، واکر و ملزومات توانبخشی استفاده کرد و امید است تا با همکاری و همیاری مشترک بین نهادها این خدمات بیش از پیش به عموم نیازمندان عرضه شود.

همچنین هادی سلیمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان نیز ضمن ابراز خرسندی از تداوم همکاری هلال احمر با بهزیستی اظهار داشت: توسعه و تقویت تعامل بین دستگاه‌ها اولین اصل در جهت دستیابی به اهداف مورد نظر است و این همکاری از سوی جمعیت هلال احمر وجود دارد تا در راستای خدمت رسانی به مددجویان اقدام نماید.

وی در پایان؛ خدمت رسانی به مددجویان و نیازمندان را از وظایف همگانی دستگاه های اجرایی برشمرد و آمادگی جمعیت هلال احمر استان گیلان در جهت هرگونه خدمتگزاری به جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی را اعلام کرد.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان