طی نشستی صمیمی با حضور دکتر محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل توزیع برق گیلان ، مهندس جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و مهندس علی فتح الهی فرماندار این شهرستان به بررسی مسائل و مشکلات حوزه توزیع برق پرداخته شد .

در ابتدا هنرمند ضمن تشکر از همراهی مسئولین استان با شرکت توزیع برق گیلان در امر خدمت رسانی اظهار داشت : طرح جایگزینی شبکه های فشار ضعیف فرسوده با کابل خودنگهدار، طرحی مهم و حیاتی است که طی یک پویش جهادی ازابتدای سال در سطح رشت و استان در حال اجراست .
وی افزود : ترمیم شبکه های آسیب دیده بر اثر بحران های طبیعی از جمله بارش برف ۹۸ در اولویت است و این طرح، نخست از مناطق کم برخوردار و عمدتا با فرسودگی بالای شبکه مانند منطقه حمیدیان رشت آغاز شده است.
مدیرعامل توزیع برق گیلان همچنین به طرح جهادی افزایش تاب آوری شبکه های فشار متوسط استان اشاره کرد و گفت: اجرای این قبیل طرح ها و پویش ها نیازمند جذب اعتبار و منابع لازم است که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولین شهرستان و استان با توانمندی بالای خود می توانند شرکت توزیع برق استان را در این زمینه و نتیجتاً کسب رضایت مردم همراهی کنند.
وی خاطرنشان کرد: مبحث وصول مطالبات امری کاملا حیاتی برای شرکت های توزیع برق می باشد زیرا تنها منبع درآمد اینشرکت ها برای توسعه و احداث و همچنین تعمیر و نگهداری شبکه ها و تاسیسات توزیع برق است و مشترکین از جمله سازمانها و ادارات استان با پرداخت بموقع بهای برق مصرفی می توانند کمک قابل توجه ای به اینشرکت برای خدمات رسانی داشته باشند .
در ادامه مهندس کوچکی نژاد و مهندس فتح الهی ضمن تقدیر از تلاش های توزیع برق گیلان برای ارتقاء سطح خدمات رسانی،  به پیگیری مطالبات مردمی در حوزه پرداختند و خواستار حل مشکلات مردم بویژه رفع ضعف برق برخی مناطق شدند.
در خاتمه مهندس کوچکی نژاد و مهندس فتح الهی قول مساعد جهت پیگیری های لازم برای جذب منابع و اعتبار لازم از مراجع درون استان و بیرون استانی را بجهت اجرای پروژه های مهم توزیع برق ارائه کردند.
شایان ذکر است این جلسه ۱۲ شهریور سالجاری با حضور مدیران امورهای توزیع برق ۵ گانه رشت در محل کار مهندس سیروس هدایتی نژاد مدیر توزیع برق شهرستان رشت برگزار شد .

  • منبع خبر : شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان