به همت پایگاه بسیج شهید فیاض بخش و با حضور جمعی از همکاران از جمله ایثارگران ، بسیجیان و خانواده های معظم شاهد شاغل در شعب تامین اجتماعی رشت ، در آئینی نورانی و معنوی یاد و خاطره سردار دلها حاج قاسم سلیمانی گرامی داشته شد .

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، این مراسم که در فضایی معنوی و روحانی و با ذکر رشادتها و دلیرمردی ها و خصائص اخلاقی این مجاهد نستوه و اسوه ایثار و گذشت همراه بود با حضور بیش از ۵۰ نفر از همکاران در سالن اجتماعات شعبه دو رشت برگزار شد .

روشنگری اهداف و اقدامات ارزشمند این سردار و فاتح بزرگ قلبها و تبیین برخی الگوهای رفتاری و خاطرات ذکر شده از این شهید والامقام از دیگر بخشهای این برنامه بود . علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این آئین گرامیداشت با تسلیت و تعزیت سومین سالروز شهادت این انسان وارسته ، شهید سلیمانی را نمونه ای بارز و مصداق عینی یک مجاهد حاضر در میدان برشمرده و افزود : هنر ایشان حضور در قلبها و رابطه تنگاتنگ معنوی و عرفانی با شهداء و رابطه عاطفی نزدیک با خانواده شهداء و همرزمانش بود ، علی چراغی فرمانده پایگاه بسیج شهید فیاض بخش ، محمدرضا حق بین مشاور و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری گیلان و سرهنگ عزیزی معاون سیاسی سپاه قدس گیلان از دیگر سخنرانان این مراسم بودند .

در پایان این برنامه به مناسبت قرارگرفتن در آستانه سالروز فوت ام البنین و به منظور پاسداشت مقام مادران و همسران شهید ، از همسر سردار شهید حق بین با اهداء لوح و هدیه ای تجلیل گردید .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان