شاید به یاد داشته باشید که سه هفته پیش هواوی Nova 7 SE 5G با کایرین ۸۲۰ و شارژر ۴۰ واتی به قیمت ۳۴۰ دلار رسما معرفی شد. برخی شباهت‌ها بین سری Nova هواوی و دیگر تولیداتش، به خصوص سری لایت خانواده P وجود دارد و این موضوع دوباره تکرار شده است.

 هواوی P40 Lite 5G رسما معرفی شده که همان Nova 7 SE برای بازار اروپا خواهد بود. البته با توجه به ارایه آن در بازار اروپا شاید انتظار مقداری تفاوت قیمت بعید نباشد.

هواوی P40 lite 5G جدیدترین عضو خانواده P40 است که راهی اروپا شده است. این دستگاه با nova 7 SE که قبلا معرفی شده است یکسان است و با قیمت ۴۰۰ یورو در دسترس خواهد بود که با وجود افزایش قیمت نسبت به ۳۴۰ دلار در Nova 7 SE اما آن را به یکی از مقرون به صرفه ترین تلفن های ۵G در اروپا تبدیل کرده است. در حال حاضر انتظار داریم که این دستگاه دو هفته دیگر در اروپا به فروش برسد.

هواوی پی ۴۰ لایت ۵G دارای یک صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی FHD+با پنل IPS بوده که دارای یک سوراخ برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خود است. این دستگاه دارای یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در پشت در کنار یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای داده های عمق سنجی و عکس های ماکرو است.

در قلب هواوی پی ۴۰ لایت ۵G چیپست Kirin 820 5G با حافظه رم ۶ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت را داریم که از طریق کارتهای حافظه NM هواوی قابل افزایش است. باتری باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای تامین انرژی به همراه شارژر ۴۰ واتی عرضه خواهد شد.

در بخش نرم افزاری هواوی پی ۴۰ لایت ۵G با رابط کاربری EMUI 10.1 و اندروید ۱۰ بدون خدمات Google Play را عرضه می کند. هواوی P40 lite 5G در رنگ های سبز، سیاه و نقره‌ای فضایی ارایه خواهد شد.

https://marjaonline.ir/

  • منبع خبر : آخرین خبر