با حضور رئیس کل دادگستری استان گیلان، تعدادی از مسئولان قضایی و مدیران اجرایی و تلاش های اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل، کشتارگاه صنعتی پرندک خزر صومعه سرا که به دلیل ورشکستگی توسط شرکت رامسر طیور اداره می شود افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، با حضور رئیس کل دادگستری استان گیلان و تعدادی از مدیران قضایی و اجرایی و تلاش های اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل، کشتارگاه صنعتی پرندک خزر صومعه سرا که به دلیل ورشکستگی توسط شرکت رامسر طیور اداره می شود افتتاح شد.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه شرکت پرندک خزر از سال ۸۲ تا ۹۳ فعالیت اقتصادی داشته و پس از آن به دلیل مشکلاتی ورشکسته شد گفت: این شرکت ازاسفند ماه سال ۱۳۹۹ به واسطه حکم ورشکستگی در اختیار اداره امور ورشکستگی دادگستری گیلان قرار گرفت که این اداره نیز با برگزاری مزایده، کارخانه متعلق به این شرکت را در قالب قرارداد اجاره  به شرکت رامسر طیور واگذار کرد.
وی با بیان اینکه این شرکت دارای هیچ گونه مشکل زیست محیطی نبوده و دارای بسترهای لازم برای حل چالش های زیست محیطی خود می باشد گفت: امروز با تلاش مسئولان شرکت، کشتارگاه این واحد تولیدی افتتاح شده و با حدود ۲۰۰ نفر کارگر مشغول به کار است.
آقایی با بیان اینکه حسب دستور رییس کل دادگستری استان جوانان این منطقه باید در اولویت اشتغال قرار بگیرند اظهار امیدواری کرد: به زودی شاهد گسترش فعالیت های این شرکت و افزایش اشتغال جوانان این استان باشیم.

  • منبع خبر : دادگستری کل استان گیلان