پزشک تیم سپیدرود رشت از دوری یک ماهه مهاجم سپیدرود رشت از همراهی تیمش خبر داد و گفت: به جز نزهتی سایر مصدومان سپیدرود بهبود پیدا کردند.

احمدرضا فیروزی، با اعلام مصدومیت پویا نزهتی مهاجم نامدار سپیدرود رشت اظهار داشت: وی در دیدار حساس این تیم با ویستا توربین تهران در هفته نهم لیگ دسته دوم  دچار آسیب‌دیدگی شدید شد.

فیزیوتراپیست باشگاه سپیدرود رشت ابراز داشت: این بازیکن از ناحیه عضله همسترینگ ران دچار پارگی درجه دو شده است و حضور او تا پایان نیم فصل نخست امکان‌پذیر نیست.

وی گفت: پویا نزهتی در جریان نیمه نخست مسابقه روز سه شنبه سپیدرود رشت در مقابل ویستا توربین تهران احساس ناراحتی کرد و با نظر کادرفنی در بین دو نیمه تعویض شد و با مشخص شدن جواب آزمایش این بازیکن او دچار پارگی عضله در پای راست شده و یک ماهه از مسابقات لیگ دور خواهد بود.

فیروزی خاطرنشان کرد: با توجه به شدت و محل آسیب دیدگی فیزیوتراپی او را به صورت فشرده و چند نوبت در روز انجام خواهیم داد  و امیدواریم که بتوانیم نزهتی را برای شروع تمرینات نیم فصل دوم در اختیار کادر فنی قرار دهیم.

فیزیوتراپیست باشگاه سپیدرود در ارتباط با آخرین وضعیت سایر بازیکنان این تیم در آستانه دیدار با امید گناوه گفت: صائب فرجی که از آغاز  فصل دچار آسیب‌دیدگی شدیدی در ناحیه ران خود شده بود مراحل درمانی فیزیوتراپی خود را تمام کرد.

فیروزی تصریح کرد: فرجی مدتی است که در اختیار کادر فنی برای رسیدن به شرایط آرمانی بدنی جهت بازگشت به تمرینات است و خوشبختانه سایر بازیکنان در سلامت کامل جسمی تمرینات خود را برای ادامه لیگ طی می‌کنند.

به گزارش تسنیم، سپیدرود رشت که در رتبه هفتم گروه نخست لیگ دسته دوم قرار دارد، پس از تساوی خارج از خانه هفته گذشته برابر ویستاتوربین تهران روز دوشنبه ۱۱ اسفندماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف تیم دوم جدولی امید گناوه خواهد رفت.

  • منبع خبر : خبرگزاری تسنیم