مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در آستانه سالروز ولادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار ، با انتشار پیامی این مناسبت را به تمامی پرستاران به ویژه بیمه شدگان شاغل در این حرفه شریف تبریک گفت .

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از  روابط عمومی و امو فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، در پیام کیوان مرتضوی آمده است :

پرستاران سفیدجامگانی از فعالان جامعه در عرصه خدمت هستند که ایثارگری و عشق به نوعدوستی و کمک به سایر انسانها برای کاهش و التیام بیماری ها از مهمترین ویژگی های آنهاست .

پرستاری شغلی آمیخته با هنر عشق ورزی به همنوعان بوده و صبوری و شکیبایی و قدرت درک عمیق بیماران برای همراهی بهتر از صفات بارز تلاشگران این حوزه میباشد .

بی تردید انتخاب سالروز ولادت پیام آور عاشورا و حماسه کربلا حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستار تبلور عظمت و نقش حائز اهمیت این عزیزان که میتوان از آنها به عنوان پیام آوران و رسولان مهربانی و محبت و کمک به سایر انسانها یاد نمود است که بدون توجه به نژاد و مرزها سلامتی انسانها را سرلوحه کار خود قرار داده و در واقع در سنگری مقدس سالهای خدمت خود را سپری مینمایند .

اینجانب بر خود لازم میدانم این مناسبت را به تمامی پرستاران به ویژه همکاران شاغل در بیمارستان های ملکی سازمانی و بیمه شدگانی که با انتخاب این شغل ، ترسیم کننده اراده ای راسخ برای گام نهادن در جهت خدمت به انسانها و تلاش برای کاهش درد بیماران هستند تبریک عرض نموده و برای یکایک این عزیزان سلامتی و شادکامی و عاقبت بخیری از یزدان پاک آرزومندم .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان