مدیر نظارت و اعتباربخشی دانشگاه از پلمب یک مطب مامایی بدلیل ایجاد موسسه پزشکی غیرمجاز و ارائه خدمات درمانی توسط فرد فاقد صلاحیت در شهرستان رشت خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)؛ دکتر سید رشید میر فلاح – مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه در این خصوص اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی، طی بازدید کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه، یک مطب مامایی بدلیل ایجاد موسسه پزشکی غیر مجاز و ارایه خدمات توسط فرد فاقد صلاحیت در زمینه لیزر، پوست و زیبایی و دندانپزشکی در شهرستان رشت فعالیت داشت پلمب و پرونده جهت رسیدگی به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.
دکتر میر فلاح افزود: در حال حاضر بازرسین حوزه نظارت بر درمان دانشگاه در حال بازرسی و رصد فعالیت مراکز درمانی، موسسات و مطب‌ها در استان می‌باشند. از این رو با توجه به فعالیت افراد سودجو و فاقد صلاحیت حتی در مطب پزشکان در شرایط عدم حضور پزشک ؛  از شهروندان عزیز گیلانی درخواست نمود در صورت مراجعه به مراکز درمانی فاقد پروانه و یا افراد مشکوک نسبت به اطلاع موضوع از طریق (سامانه ۱۹۰) و یا مراجعه حضوری به اداره نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه اقدام نمایند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با آگاهی و همکاری مردم شریف استان با دانشگاه علوم پزشکی گیلان و گزارش‌دهی به موقع ، برخورد قانونی با افراد فاقد صلاحیت در حیطه بهداشت و درمان و غیر متخصص در استان را شاهد باشیم.
  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان