جلسه کارگروه پژوهش با حضور اعضا در دفتر مدیرکل با هدف تبیین دستورالعمل اجرایی نحوه هزینه کرد اعتبارات پژوهشی سال1402 و تشریح مسائل و مشکلات توسعه فناوری به ریاست مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع انلاین به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس گیلان، صبح روز شنبه۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ جلسه کارگروه پژوهش با حضور اعضا در دفتر مدیرکل با هدف تبیین دستورالعمل اجرایی نحوه هزینه کرد اعتبارات پژوهشی سال۱۴۰۲ و تشریح مسائل و مشکلات توسعه فناوری به ریاست مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان برگزار شد.

مهندس دقیق مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در این جلسه با اشاره به نقش پژوهش در برنامه ریزی ها، اذعان داشت: نتایج پژوهش های دقیق و کاربردی در زمینه های مختلف در تمام تصمیم گیری به طور مستقیم اثر گذار خواهد بود.

وی با بیان ارزش و جایگاه پژوهش در جوامع به ویژه جوامع توسعه یافته، اظهارداشت: ما در تحقق رسالت خود در توسعه زیر ساخت های آموزشی و تجهیز مدارس به امکانات روز به شدت نیازمند پژوهش های دقیق بوده و خوشبختانه این امر در نوسازی مدارس مورد توجه جدی مسئولین قرار گرفته است.

 مدیرکل نوسازی مدارس در ادامه با بیان اینکه پژوهش باید جایگاه واقعی خود را پیدا کند، ابراز داشت: توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش، توجه به فعالیت های پژوهشی و ضرورت گسترش فرهنگ آن باید مورد اهتمام و تاکید قرارگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر تصمیم گیری ها بر اساس نتایج پژوهش ها و نظرات کارشناسی باشد، بدون شک برنامه های تدوین شده به اهداف مورد نظر خواهد رسید و منجر به ارتقای بهره وری در سیستم خواهد شد.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان