مهدی فخربین سبحانی ، مدیر کل پست استان گیلان با صدور پیامی هفته گرامیداشت بسیج را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز فرمان تاریخی رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل    (ارتش ٢٠ میلیونی) در ۴ ‌آذرماه سال ۱۳۵۸ که زمینه ساز تشکیل سازمان مردمی و پرافتخار و حماسه‌ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردید، بر همگان مبارک باد.

بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری نیز به زیبایی متجلی شده است:” بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدّس، میان افراد ملت است. بسیج، یعنی همین پایگاه‏های مقاومت و همین نیروهای جوان و پرشورانقلابی، بسیج یعنی متن مردم، مردمی که می‏توان امید دفاع از انقلاب را از آنها داشت. ”

بدون شک فراگیر شدن تفکر بسیجی که همان اخلاص، ایمان به هدف ، بالندگی و توسعه است در ذهن همه افراد جامعه حرکتی هم سو را به دنبال خواهد داشت و همین تفکر است که فعالیت های اقتصادی، پیشرفت های نظامی، دستاوردهای علمی و…، را ترمیم  و ارتقا داده است. تفکر بسیج، حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبوده و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیجیان نیز در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و ارج نهادن به مقام جانبازان وآزادگان سرافراز فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان تبریک می گویم و برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم .

مهدی فخربین سبحانی

مدیرکل پست استان گیلان

  • منبع خبر : اداره کل پست استان گیلان