دکتر صالح محمدی ؛رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان طی پیامی روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی گیلان؛ دکتر صالح محمدی ؛رئیس این سازمان طی پیامی روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
مقام معظم رهبری (مدظله العالی): روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می گذرد.

امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.

روابط عمومی ها می توانند با بالا بردن قدرت رقابت و پذیرش ریسک سازمانها و با جاری ساختن روح روابط عمومی در کل سازمان که با ایستایی و سکون منافات دارد٬ به عنوان نقش آفرین اصلی همدلی و همزبانی بین ملت و دولت باشند.

روز ارتباطات و روابط عمومی٬ در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با تقویت حضورمدیرانی دانایی محور و تحول طلب از یک سو و رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد خود و بهادادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات واطلاعات از سویی دیگرتلاش نموده و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی خود تثبیت نماییم.

در سالی که مزین است به « سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین »٬ بر خود فرض می دانم ۲۷ اردیبهشت ماه٬ سالروز ارتباطات و روابط عمومی را به همه تلاشگران این حوزه که در جهت انجام رسالت خطیر خود و توسعه و نهادینه سازی بخش کشاورزی به عنوان قطب اول تولید و اقتصاد استان گام برمی دارند، تبریک و تهنیت عرض نمایم، امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول روابط عمومی‌ها باشد.

  • منبع خبر : جهاد کشاورزی گیلان