فرماندار رشت با ارسال پیامی روز دهیاری و شهرداری را به شهرداران و دهیاران تبریک گفت.

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت ؛ به مناسب ۱۴ تیر ماه روز دهیاری و شهرداری، مهندس علی فتح اللهی طی پیامی فرارسیدن این روز فرخنده را به تمامی دهیاران و شهرداران زیرمجموعه شهرستان رشت تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
نامگذاری ۱۴ تیر به عنوان روز “شهرداری و دهیاری”  فرصتی است مغتنم تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهری و روستایی ، به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی در جهت ارتقای سطح  کیفی و کمی خدمت رسانی به مردم عزیز، پرداخته شود.

بی شک تلاشگران عرصه مدیریت روستایی و شهری با عزمی جهادی در حال فعالیت هستند تا از طریق برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات بدیع و اثربخش، زمینه توسعه پایدار شهری و روستایی را فراهم آورند و با ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم، موجبات ارتقاء و بهبود سطح زندگی شهروندان و روستاوندان را فراهم کنند.

 به همین مناسب اینجانب  ضمن شادباش این روز فرخنده به تمامی شهرداران و دهیاران محترم شهرستان رشت، از درگاه حضرت احدیت،  توفیقات روز افزون کلیه مدیران شهری و روستایی را  در راستای ارائه خدمات صادقانه به مردم شریف و بزرگوار شهرستان رشت، آرزومندم.

علی فتح اللهی_ فرماندار شهرستان رشت

مرجع آنلاین

  • منبع خبر : فرمانداری رشت