به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛

فرماندار رشت طی پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان این عرصه تبریک گفت.

 مهندس علی فتح اللهی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، فرارسیدن این روز را به همه تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومی در سطح ادارات مرکز استان تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی “روابط عمومی و ارتباطات” صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق، علم و هنر است.

ماهیت روابط عمومی، ماهیتی ارتباط‌محور و مرتبط با افکار عمومی‌ست. افکار عمومی هم از روابط عمومی شفاف‌سازی، اطلاع‌رسانی و ایجاد ارتباط همراه با احترام متقابل را طلب می‌کند.

بر همین اساس، نقش روابط عمومی علاوه بر وظایف درون‌سازمانی و دستگاهی، انجام مسئولیت‌های اجتماعی مرتبط با آگاهی‌بخشی جامعه است.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی بر خود لازم می دانم از تلاش های خالصانه و بی دریغ کلیه فعالان عرصه اطلاع رسانی و ارتباطات، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم و ایفای نقش موثر همه فعالان عرصه روابط عمومی ادارات شهرستان رشت را در راستای ایفای وظایف سازمانی به ویژه در زمینه مقابله و مبارزه با بیماری کرونا، ارج نهاده و از خداوند منان سلامتی، بهروزی و سرافرازی همه تلاشگران این عرصه را مسئلت نمایم.

                                                           علی فتح اللهی

                                                      فرماندار شهرستان رشت