ماه رمضان، ماهی که «أفْضل الشّهور» است و روزهایش «أفْضل الْأیّام» معرفی شده است
حجت ‌الاسلام و المسلمین علی اسماعیلی طی پیامی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان، ماهی که براساس فرمایش پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم ، «أفْضل الشّهور» است و روزهایش «أفْضل الْأیّام» معرفی شده است.

حجت ‌الاسلام و المسلمین علی اسماعیلی طی پیامی حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

  متن پیام به شرح زیر می‌باشد:

 بسم الله الرحمن الرحیم

شهْر رمضان الّذی أنْزل فیه الْقرْآن هدًى للنّاس وبیّناتٍ من الْهدىٰ والْفرْقان

 ماه رمضان، ماهی که براساس فرمایش پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم ، «أفْضل الشّهور» است و روزهایش «أفْضل الْأیّام» معرفی شده است.

 در این ماه که دل هایمان بیش از هر زمان دیگری با آیه‌های پر مهر هدایت مانوس می‌شود، توفیق روزه داری ارمغان دیگریست که ثمراتی چون تقویت اراده، رهایی از خواسته‌های کم ارزش دنیوی و انس با کلام وحی، تنها گوشه‌ای از برکات آن است. توفیقی که چنانچه به درستی درک شود زمینه تعالی انسان را تا درجات والای معرفت فراهم می‌کند.

 فرارسیدن ماه رمضان، فرصتی است تا فارغ از تمام ظواهر زندگی دنیوی، خالصانه و عاشقانه به بندگی ذات مقدس هستی بخش بیندیشیم و نفس مان را از زلال پر برکت نور و امید بهره مند ساخته و در تمام ثانیه های این ماه از حضور لحظه‌های ناب نیایش و عشق الهی، لذت میهمانی پروردگار را درک ‌نماییم

اینجانب حلول ماه مبارک رمضان، ماه عبادت های عاشقانه و بندگی خالصانه را به تمامی مومنین و روزه داران بالاخص همکاران دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تبریک عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت برای همگان توفیق بهره‌گیری از برکات این ماه  را مسئلت می نمایم.

 ان شاالله در این ماه پر برکت که خداوند سفره‌ای مملو از رحمت و مغفرت پیش روی بندگان گسترده، به برکت تلاشهای جهادگران عرصه پزشکی، به زودی شاهد رخت بر بستن سایه شوم ویروس منحوس کرونا باشیم.

علی اسماعیلی

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

در دانشگاه علوم پزشگی گیلان