مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان روز شنبه 1402/11/14 در دیدار با حاج علی عسکری از پیمانکاران دلسوز و خوشنام این اداره کل که چندی پیش دچار کسالت شده و خوشبختانه امروز دوباره به جمع پیمانکاران این اداره کل پیوست، گفت: پیمانکاران بازوان اجرایی نوسازی مدارس هستند و در پیشبرد اهداف و رسالت سازمانی ما نقش ارزنده و سهم عمده ای دارند.

 به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان،مهندس دقیق از اینکه روند بهبود ایشان رو به رشد می باشد اظهار خرسندی و رضایت نموده و برای سلامتی وی طلب عافیت عاجل نمود.

دقیق در ادامه خطاب به این پیمانکار دلسوز، گفت؛ شما از جمله پیمانکارانی هستید که صادقانه به مجموعه نوسازی مدارس خدمت نموده و یقیناً فداکاری انسان های خدوم همیشه جاودان خواهد ماند.

 وی ضمن تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ تکریم و تجلیل، گفت: قدرشناسی و تکریم از انسانهای خادم و دلسوز از آموزه‌های فرهنگی ایرانیان است.

مدیرکل نوسازی مدارس در ادامه با برشمردن موفقیت های اداره کل در حوزه های مختلف ابراز داشت: پیمانکاران نیز در کنار همکاران عزیزم در زنجیره موفقیت های حاصله نقش عمده ای داشته و باید قدر سرمایه‌ی ارزشمند خود را بدانیم.

وی با بیان اینکه انسانهای بزرگ همیشه به پشیرفت و توسعه کشور خود می اندیشند، ابراز داشت: تلاش بی‌وقفه و خدمت صادقانه از نشانه های انسانهای بزرگی است که ما به وفور در نوسازی مدارس مصداق این انسانهای خدوم را شاهد هستیم.

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان