همزمان با ایام ا.. دهه فجر ، جمعی از فعالان تشکل های کارگری گیلان از انجمن های صنفی ، شوراهای اسلامی کار و خانه کارگر با مدیرکل تامین اجتماعی استان دیدار نمودند .

به گزارش مرجع انلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، حسن ایزدی دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر استان ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و بیان اینکه کارگران همانگونه که در کار و تولید و حفظ دستاوردهای انقلاب مشارکت داشته اند و همواره در عرصه های مختلف همچون سالهای دفاع مقدس ، سازندگی و حمایت از ارزشهای اعتقادی کشور حضوری پررنگ داشته اند افزود : کارگران همواره خود را در خط مقدم دفاع و صیانت از سازمان تامین اجتماعی میدانند .

علیرضا خوالگر رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان گیلان نیز در این نشست با گرامیداشت دهه فجر ، با قدردانی از اقدامات سازمان تامین اجتماعی در جهت افزایش رضایتمندی جامعه هدف ، با اشاره به طرحها و برنامه های اجرایی در سطح استان ، دوران مدیریتی اخیر را بسیار پویا و با تحولاتی مثبت تعبیر نموده و اظهار داشت : ما از عملکرد تامین اجتماعی در استان راضی بوده و امیدواریم که ماحصل تلاشهای کارکنان صدیق این مجموعه مورد رضای الهی نیز باشد .

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان نیز در این نشست با قدردانی از تعامل ارزنده و ارتباط نزدیک تشکلهای کارگری با سازمان ، این مجموعه را پل ارتباطی بین تامین اجتماعی و بخش اصلی بیمه شدگان دانسته و با گرامیداشت ایام ا.. دهه فجر ، با تاکید بر نقش آفرینی جامعه کارگری در تمامی عرصه های مختلف با اشاره به منویات مقام معظم رهبری ، قشر زحمتکش کارگر را وفادارترین افراد در جامعه معرفی و با ابراز خرسندی از رضایتمندی عمومی حاصل شده ، اذعان داشت از اینکه توانسته ایم گامهای موثری برای بهبود ارائه خدمات برداریم بسیار خوشحال هستیم و امیدواریم تا بتوانیم با تداوم حرکت در مسیر خدمت رسانی شاهد رفع زودهنگام تمامی مشکلات این قشر باشیم .  مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه کارگران به عنوان شاکله جامعه بیمه شدگان سازمان از ارکان اصلی شرکای اجتماعی ما محسوب میگردند افزود : همواره خود را خدمتگزار این قشر شریف دانسته و در هر مسئولیتی حمایت از آنان را وظیفه خود میدانیم .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان