کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان رشت آگهی مجمع عمومی فوق العاده و عادی نوبت اول برای روز یکشنبه نهم بهمن ماه منتشر و محورها و دستور جلسات آنرا اعلام نمود .

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، در این آگهی که در تاریخ ۱۰ دیماه با شماره ک- الف – ۴/۱۱۱ توسط هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران شهرستان رشت انتشار یافت آمده است :

به اطلاع اعضای محترم کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهرستان رشت می رساند : مجمع عمومی کانون یاد شده راس ساعت ۹ صبح روز یکشنبه مورخ نهم بهمن ماه در مسجد الزهرا (س) – جنب کانون شهرستان تا ساعت ۱۲ برگزار می گردد . لذا از کلیه اعضای محترم ( بازنشسته اصلی ) دعوت به عمل می آید با در دست داشتن کارت عضویت در جلسه یاد شده حضور به هم رسانند .

در بخش دیگری از این آگهی آمده است :

اعضایی که تمایل دارند به عضویت هیات مدیره و بازرسان در دوره جدید کانون در آیند باید تقاضای کتبی خود را به همراه کپی کارت ملی ، حکم بازنشستگی ، مدرک تحصیلی و دو قطعه عکس تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ اول بهمن ماه سال ۱۴۰۱ به امور اداری کانون در اتاق ۱۲ ارائه نمایند .

در این آگهی اصلاح بند ۷ از ماده ۳۰ اساسنامه کانون مطابق دستورالعمل ابلاغی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به شرح ( شرایط حداقل یک دوره سابقه عضویت در کانون برای کاندیداتوری در انتخابات هیات مدیره و بازرسین ، از متن اساسنامه کانونها حذف میگردد ) به عنوان دستور جلسه مجمع فوق العاده و استماع گزارش هیات مدیره و بازرس ، استماع رسیدگی و اتخاذ تصمیم در مورد گزارش مالی خزانه دار و صورتهای مالی سالیانه و بودجه کانون و انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره و بازرسان دوره جدید کانون به عنوان دستور جلسه مجمع عادی اعلام شده است .

شایان ذکر است کانون بازنشستگان تامین اجتماعی در شهر رشت در فلکه نیروی دریایی جنب مسجد الزهرا واقع شده و بیش از ۷۰ هزار نفر از مستمری بگیران استان در حوزه عمل فعالیت این کانون قرار دارند .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان